کد خبر: 853180
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
استاندار ایلام از نقش مؤثر بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه و محرومیت‌زدایی استان خبر داد.

محمد رضا مرواريد گفت: کمک به گسترش پوشش دیجیتالی برنامه‌های تلویزیونی استان، اختصاص اعتبار برای ساخت 70 واحد مسکن ویژه‌ی خانواده‌های بی‌سرپرست، راه‌اندازی مجدد 5 واحد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان و کمک به کشاورزان، کمک به احداث پارکینگ برای زائرین در ایام اربعین حسینی در مرز مهران و ده‌ها پروژه‌ی توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، مسکن محرومین، فرهنگی – مذهبی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی و ... از اقدامات بنیاد برکت در استان ایلام بوده است.

وي با تأکید بر نقش مهم بنیاد برکت درتوانمندسازی اقتصادی و ایجاد شغل در ایلام بیان داشت: طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی و کمک به محرومان، فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است که از جمله می‌توان به ساخت بیش از مدرسه، کتاب‌خانه و هم‌چنین مسجد در سطح استان اشاره کرد که کمک قابل توجهی را در زمینه‌ی اشتغال و رفع محرومیت داشته است.

مرواريد با بیان این‌که برای توسعه و محرومیت‌زدایی از ایلام نیازمند توجه و یاری همه‌ی نهادها از جمله بنیاد برکت هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی بنیاد برکت و صاحبان سرمایه و مجریان طرح‌ها، شاهد تسریع در راه‌اندازی واحدهای نیمه‌کاره‌ی تولیدی و صنعتی باشیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم استان و بنیاد برکت، ساخت و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های عمرانی و آموزشی در استان و توجه بیش‌تر به مناطق محروم جهت توسعه، آبادانی و سربلندی استان و ایران اسلامی میسر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار