کد خبر: 853179
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
در سالروز حماسه بزرگ آزادی خرمشهر بیش از ۲۵۰۰ مجلس و محفل و ۳۰ ویژه برنامه در سطح استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که در مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

سردار غلام نبی کوهکن مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: آذین بندی اماکن عمومی و ادارات، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و مدافعان حرم، برنامه‌های روز دوم خردادماه است.

وي اظهار کرد: در روز سوم خرداد، که روز « مقاومت، ایثار و پیروزی» نامیده شده است، سخنرانی رزمندگان دفاع مقدس و بازخوانی عملیات بیت‌المقدس در برنامه‌های پر بیننده شبکه استانی، تقدیر از حماسه‌سازان و پیشکسوتان و به صدا درآوردن زنگ مقاومت را داریم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان افزود: برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه سیستان و بلوچستان، غبارروبی مزار شهدا و حضور پیشکسوتان و نیروهای مسلح در نمازهای جمعه سرتاسر استان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان است.

اين مسئول در مورد حماسه سوم خرداد گفت: سوم خردادماه یادآور عملیات بزرگ بیت‌المقدس و فتح خرمشهر است، یادآور روزی که رزمندگان اسلام درس بزرگی به رژیم بعثی دادند. رزمندگان اسلام با تأسی از امام شهیدان و پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمن متجاوز بعثی صف کشیدند و در عملیاتی سنگین و نفسگیر، خاک خرمشهر را از چنگال این رژیم آزاد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار