کد خبر: 853165
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
تیری آنری

ستاره فرانسوی که اکنون مربی تیم‌ ‌ملی بلژیک است، به ارزیابی خود از وضعیت منچستریونایتد پرداخت و تاکید کرد ژوزه مورینیو در استفاده از ستاره تیمش اشتباه می‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکسپرس، وقتی پل پوگبا با قراردادی نجومی از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد، خیلی‌ها او را ستاره احتمالی این فصل لیگ برتر می‌دانستند ولی این هافبک فرانسوی در فصل نخست خود در منچستریونایتد درخشش کافی را نداشت.

تیری آنری درباره  هموطن خود و عملکرد او در منچستریونایتد گفت‌: امسال برای پوگبا سال موفقیت آمیزی نبود. به نظر من یونایتد از پوگبا در جایی که باید از آن استفاده می‌کرد، بهره نبرد. پوگبا هافبکی نیست که توپ را نگه دارد ولی در منچستریونایتد اشتباه به کار گرفته شد. او باید در کناره‌ها یا نزدیک به خط حمله بازی کند. وقتی به او نقش دفاعی داده می‌شود، توانایی‌هایش کم می‌شود. مردم همواره درباره او صحبت می‌کنند چون گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان است و همین فشار را روی او زیاد می‌کند. در مجموع فصل آینده برای او بهتر از این فصل است. پوگبا توانایی‌های زیادی دارد که هنوز در یونایتد آن را نشان نداده است.

پل پوگبا در آخرین بازی فصل منچستریونایتد برای این تیم به میدان رفت و در نیمه نخست توانست یک گل را به ثمر برساند و در بازی فردا (چهارشنبه) شب در فینال لیگ اروپا در ترکیب ثابت منچستریونایتد حضور خواهد داشتم.    

آنری ‌اضافه کرد: یونایتد تاکنون جام اتحادیه را کسب کرده است و اگر بتواند قهرمان لیگ اروپا شود، فصل موفقیت آمیزی داشته است. آنها می‌توانند به لیگ قهرمانان اروپا برسد. چه ژوزه مورینیو را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، فصل در این صورت برای آنها موفقیت آمیز خواهد بود.

مهاجم پیشین آرسنال و تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه، درباره وضعیت وین رونی نیز در پایان گفت‌: همه دوست دارند رونی در منچستریونایتد فوتبالش را تمام کند ولی شک دارم این اتفاق رخ بدهد. فکر می‌کنم او در پایان فصل جدا شود. وقتی شما بازیکنی مثل وین رونی در اختیار دارید و ثابت بازی نمی‌کند چه برداشتی خواهید داشت.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار