کد خبر: 853153
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
در ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تامین نیازمندی‌های ضروری مردم استان اردبیل طرح ضیافت اجرا می‌شود.

عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با عنوان کردن مطلب فوق گفت: طرح ضیافت به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، شرکت پشتیانی امور دام، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و با هدف تامین نیازمندی‌های ضروری و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: مصرف‌کنندگان می‌توانند اقلام ضروری و مورد نیاز خود را در این ماه از قبیل گوشت و برنج و روغن نباتی را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و اصناف سالم و مطمئن خریداری کنند تا بدین وسیله از افزایش بی‌رویه کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان جلوگیری شود و اجازه سودجویی به افراد فرصت طلب داده نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گوشت مرغ و گوساله به میزان لازم توسط شرکت پشتیبانی امور دام تهیه و انبار شده است که به تدریج در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

سروی بیان کرد: سهمیه گوشت مرغ برای استان 360 تن در نظر گرفته شده و قیمت عرضه سردست گوشت گوساله از قرار کیلویی 22 هزار تومان و ران 23 هزار تومان پیش‌بینی شده است که با اعمال هزینه حمل و نقل توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: سامانه 124 برای رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان و اعتراضات مردمی در خصوص نحوه توزیع این اقلام در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: سهمیه شکری که برای استان در نظر گرفته شده 830 تن است که به راحتی جوابگوی مصرف‌کنندگان است و از این لحاظ جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سروی در خصوص وضعیت شیر و لبنیات نیز تصریح کرد: خوشبختانه استان اردبیل تولیدکننده شیر و فراورده‌های لبنی است و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت بهبود تولیدات دامی مردم استان در ماه مبارک رمضان با هیچ مشکلی در تامین شیر و فراورده‌های لبنی روبرو خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار