کد خبر: 853151
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
شهردار کاشان از افتتاح کلینیک تخصصی درمانی بقیه الله اعظم(عج) شهرداری کاشان خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه یکی از اهداف مدیریت نوین شهری راه‌اندازی مرکز درمانی ویژه کارکنان و خانواده‌های تحت پوشش شهرداری است گفت: خانواده بزرگ شهرداری حدود 6 هزار نفر جمعیت دارد و کمبود یک کلینیک تخصصی درمانی برای این قشر از جامعه علاوه بر ضرورت کمکی به شبکه بهداشت و درمان شهر می‌کند.

شهردار کاشان با بیان اینکه یکی از خیرین حوزه سلامت در این امر نقش داشته است، افزود: با مشارکت خیر کاشانی و شهرداری کاشان یک باب منزل مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان خریداری شد و به‌زودی طراحی داخلی ساختمان تغییر و به کلینیک تخصصی درمانی تبدیل می‌شود.

وي ضمن اشاره به متولی بهره‌برداری از این پروژه خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان بهره‌بردار و متولی کلینیک تخصصی درمانی مشخص شده است.

ناظم رضوی با بیان اینکه در کلینیک تخصصی درمانی بقیه‌الله اعظم(عج) شهرداری کاشان خدمات متنوع درمانی ارائه می‌شود ابراز داشت: سلامت سنجی، معاینات دوره‌ای کارکنان شاغل کارگری (پاکبان، معبربان) تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از اهداف راه‌اندازی کلینیک تخصصی درمانی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کاشان زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با عرصه‌ای 800 متر مربع از یک خیرکاشانی خریداری کرد تاکید کرد: این درمانگاه در خیابان 22 بهمن، کوچه احتشامی (بلندیان سابق) واقع شده و در حال حاضر موافقت اصولی و پروانه تاسیس مرکز اخذ شده است.

شهردار کاشان اظهار داشت: کلینیک تخصصی درمانی بقیه‌الله اعظم(عج) شهرداری کاشان یک مجموعه درمانی شبانه روزی است که در فاز نخست شیفت‌های صبح و عصرفعال می‌شود.

ناظم رضوی افزود: در فاز نخست خدمات پزشکی عمومی و خدمات پرستاری (بانوان-آقایان)، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی راه اندازی می‌شود و در فازهای بعدی دندان پزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه پیش بینی شده است.

وي گفت: 150 میلیون تومان اعتبار برای تجهیزات پزشکی در نظرگرفته شده است و در هر شیفت کاری 10 نیروی انسانی، تخصصی، پشتیبانی، اداری و مالی جذب می‌شوند و بنابر پیش بینی‌های انجام شده تا پایان خردادماه کلینیک تخصصی درمانی حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) شهرداری کاشان راه اندازی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار