کد خبر: 853101
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: 47 طرح نیمه‌تمام مختلف در حوزه نوسازی در این استان با نیاز 60 میلیارد تومان برای تکمیل وجود دارد.
ابوالفضل دربانی  افزود: اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان 47 طرح نیمه تمام با نیاز 60 میلیارد تومانی برای تکمیل دارد و پیش بینی می شود در هر منطقه آموزشی از نقاط مختلف استان سمنان در دولت دوازدهم چند طرح به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به تازه ترین طرح این اداره کل که به بهره‌برداری رسیده است، گفت: کارگاه تاسیسات مکانیکی و جوشکاری هنرستان شهید چمران بسطام با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اردیبهشت 96 آغاز به کار کرد، این کارگاه با زیربنای بیش از 200 متر و مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون ریالی بخش دولتی و 500 میلیون ریالی خیرین به بهره برداری رسید.
دربانی با اشاره به این که قبل از احداث این کارگاه دانش آموزان مسیر طولانی برای رفتن به کارگاه طی می کردند، خاطرنشان کرد: اولویت های دولت دوازدهم تکمیل طرح های نیمه تمام است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان، تصریح کرد: 83 مدرسه با 422 کلاس درس با زیربنای 70 هزار و 119 متر در دولت یازدهم و تا پایان دهه فجر 95 به بهره برداری رسیده است که در دولت دوازدهم این روند با جهشی بیشتر ادامه خواهد داشت.
262 خیر در استان سمنان در امور ساخت، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مشارکت دارند که از این تعداد 205 نفر مرد و 57 نفر زن هستند.
استان سمنان 112 هزار و 541 دانش آموز در حدود 800 واحد آموزشی دارد که 30 درصد از مدارس تخریبی است و 30 درصد نیاز به مقاوم‌سازی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر