کد خبر: 853097
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و پایداری استان آذربایجان‌شرقی در شب خاطره‌ای که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
جواد کریم‌نژاد اظهار داشت: همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر و روز فتح و پیروزی جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی استان همراه با برگزیدگان سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در رابطه با تبیین مسائل انقلاب و دفاع مقدس با استفاده از خاطرات افراد و تبدیل آنها به کتاب و مستند تاکید دارند، ادامه داد: حوزه تاریخ شفاهی و خاطرات برای رهبری با اهمیت است و در کنار شکل‌های ادبی معمول مانند رمان و داستان کوتاه این‌گونه نیز مستقلاً صاحب تشخص است.

کریم‌نژاد افزود: این دیدار نشان دهنده مورد تایید قرار گرفتن تلاش های واحدهای ادبیات پایداری حوزه‌های هنری مراکز استان‌هاست که در نهایت منجر به تشویق مسؤولان ادبیات پایداری در انجام بهتر کارها می‌شود.

وی افزود: به ابتکار حوزه هنری مرکز و نظر مساعد معظم‌له قرار است سوم خردادماه شب خاطره‌ای با حضور دست‌اندرکاران این‌گونه ادبی در سطح کشور برقرار شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: استان آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌های فعال در امر ادبیات پایداری است و قرار است جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور یابند که از این میان می‌توان به حضور مدیران و معاونان و کارشناسان ادبیات پایداری حوزه هنری استان و جمعی از نویسندگان فعال در عرصه ادبیات پایداری اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر