کد خبر: 853093
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
مدیرکاروان پیاده امام علی(ع) خبرداد
مدیرکاروان پیاده امام (علی) گفت: با توجه به محدودیت زمانی در سال‌جاری به مناسبت رحلت امام راحل در ۴۸ محل برنامه ‌ای فرهنگی توسط کاروان پیاده امام (علی) برپا شد.

احمد تیزچنگ در خصوص برنامه‌های کاروان امام (علی) به مناسبت بیست و نهمین رحلت معمار کبیر انقلاب گفت: در ۲۲ اردیبهشت کاروان پیاده امام (علی) با ۱۱۰ نفر عضو متشکل از جانبازان، ایثارگران، دانشجویان راه‌اندازی شد که برای احیای وصایای امام راحل و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق روال هر سال ۱۷ منزل و ۵۹ محل توسط یاوران طی شده که در حدود ۹ ساعت در روز پیاده‌روی صورت می‌گیرد و از شهرهای تبریز، زنجان، کرج تهران و چندین روستا عبور می‌کنند، اظهار کرد: بعد از رسیدن به محلی با برنامه‌های سلسه‌وار از قبیل  آموزش فرهنگی و مذهبی نوجوانان زیر ۱۸ سال اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی می‌کنیم.

مدیر کاروان پیاده امام (علی) افزود: تمام برنامه‌ها براساس اقتصاد مقاومتی در بعد مسائل اقتصادی و منطبق بر دستورالعمل‌های رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه حرکت کاروان با 87 عضو در سال‌جاری مصادف با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بود، گفت: در حال حاضر که یازدهمین روز پیاده‌روی کاروان است و به شهر خرم‌دره رسیده‌ایم، به علت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه خدمات‌رسانی به صورت محدود برای ۱۵ منزل و ۴۸ محل اتفاق خواهد افتاد تا فرارسیدن رمضان همه به منازل خود برگردند.

تیزچنگ یادآور شد: تا به امروز پنج یادواره شهدا در ۱۵ روستا برگزار کرده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر