کد خبر: 853085
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
دستيار ويژه رئيس مجلس در امور بين‌الملل با تأکيد بر اولويت موضوع فلسطين در جهان اسلام گفت: فلسطين مسئله اول جهان اسلام است و جهان اسلام نبايد اجازه دهد از اهميت و اولويت اين موضوع کاسته شود.
به گزارش خانه ملت، حسين امير عبداللهيان روز گذشته در ديدار با «صلاح زواوي» شيخ‌السفراء و سفير فلسطين در تهران با اشاره به سفر ترامپ به رياض و تل‌آويو و تأکيد بر اولويت موضوع فلسطين در جهان اسلام گفت: فلسطين مسئله اول جهان اسلام است و جهان اسلام نبايد اجازه دهد از اهميت و اولويت اين موضوع کاسته شود. وي در ادامه با اشاره به بحران‌هاي موجود در منطقه خاطرنشان کرد: امريکا و رژيم صهيونيستي همواره به دنبال ايجاد بي‌ثباتي و ناامني در کشورهاي اسلامي بوده و سياست تجزيه و تضعيف توان کشورهاي اسلامي را پيگيري مي‌کنند.
 
اميرعبداللهيان يکي از ابعاد سفر ترامپ، رئيس‌جمهور امريکا به منطقه را در راستاي تلاش براي تضمين امنيت تل‌آويو و تقويت رژيم اشغالگر قدس ارزيابي و تصريح کرد: از اهداف سفر منطقه‌اي ترامپ جلب حمايت هرچه بيشتر از رژيم صهيونيستي و اعمال فشار به کشورهاي اسلامي براي عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي مي‌باشد. وي در همين بخش افزود: کاخ سفيد و سعودي با تحليل نادرست از اوضاع منطقه، رويکرد تشديد اقدامات نظامي را کماکان دنبال مي‌کنند و با اين رويکرد سفر ترامپ نه تنها هيچ کمکي به حل بحران‌هاي منطقه نخواهد کرد بلکه باعث تشديد بحران‌هاي جاري و کشتار و ويراني بيشتر خواهد شد.  در اين ديدار «صلاح زواوي» شيخ‌السفراء و سفير فلسطين در تهران با قدرداني از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از ملت مظلوم فلسطين گفت: انقلاب اسلامي ايران از فراموشي آرمان‌هاي فلسطين جلوگيري نموده و توطئه‌هاي رژيم صهيونيستي و حاميانش را نقش بر آب کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار