کد خبر: 853080
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
سايه‌روشن:
خبرسازي‌هاي متعددي در فضاي مجازي ديده مي‌شود كه مدعي است تجمعاتي در تهران توسط حاميان حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي و در اعتراض به نتيجه انتخابات برگزار شده است.
خبرسازي‌هاي متعددي در فضاي مجازي ديده مي‌شود كه مدعي است تجمعاتي در تهران توسط حاميان حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي و در اعتراض به نتيجه انتخابات برگزار شده است. كانال‌هاي تلگرامي‌ هستند كه براي راست جلوه دادن اين دروغ، حتي مكان تجمع را هم اعلام كرده‌اند؛ مقابل بيت رهبري!
 
اين دروغ‌ها را بايد جدي گرفت. اين دروغ‌ها هم از جوانان مؤمن و انقلابي تصويري شبيه آشوبگران سال 88 مي‌سازد و هم با اين تصويرسازي، آشوب و تجمع غيرقانوني را تبديل به جرمي مي‌كند كه صرفاً در انحصار اصلاح‌طلبان نيست و ديگران هم ممكن است آن را مرتكب شوند. در حالي كه اعتراض حجت‌الاسلام رئيسي به تخلفات گسترده دولت در انتخابات جز از طريق روند پيش‌بيني شده در قانون، يعني اعلام شكايت مستند به شوراي نگهبان انجام نشده است. پيش از اين، حسام‌الدين آشنا، مديران مياني اصولگرا را متهم به طراحي آشوب خياباني براي كنترل خشم و سرخوردگي جوانان انقلابي به دليل شكست در انتخابات كرده بود و حتي اعتراض تند يك روزنامه‌نگار جوان اصولگرا را گزاره‌اي دانسته بود كه اگر جدي گرفته نشود، به نوفرقانيسم مي‌انجامد. حسن روحاني نيز در اولين سخنانش پس از اعلام نتايج انتخابات، كانديداي رقيب و حاميانش را تلويحاً طرف تنش و خشونت دانست. اين دروغ‌ها براي ما جديد نيست. جرياني مديريت شده مي‌كوشد باز هم سعيد عسگر بيافريند و مظلوم‌نمايي كند و حزب‌الله را به گوشه رينگ بفرستد؛ ستاد ابراهيم رئيسي براي بي‌اثر ساختن اين تئوري خطرناك است كه رسماً اعلام كرد برگزاري هرگونه تجمعي شايعه است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
اعوذ بالله من الشیاطین
آقای آشنا در این چهارسال بسیار هنجارشکن بوده و در تخلفات و تقلبات انتخابات هم نقش مهم داشت ولذا حتما بایدپاسخ دهد و محاکمه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار