کد خبر: 853015
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
سید محسن عارف کشفی به مدیریت پخش شبکه کودک سیما منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه کودک و نوجوان، محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما طی حکمی سید محسن عارف کشفی را به سمت مدیریت پخش شبکه کودک سیما منصوب کرد.

تلاش برای انجام دستیاری حداکثری برای خانواده ها در تربیت آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی به عنوان مدیریت پخش یک رسانه مربی، پیش‌برد اهداف منظومه تربیتی پشتیبان شبکه و تبدیل آن به روح حاکم بر اقدامات روزانه مدیریت پخش، حرکت به سمت چرخه پخش اچ‌دی براساس اهداف عالیه سازمان و استفاده روزافزون از فناوری های دیجیتال و نرم‌افزارهای رایانه‌ای با هدف کاهش خطاهای انسانی و افزایش سرعت عملیات مدیریت پخش از اهم وظایفی هستند که در این حکم از مدیر جدید پخش شبکه کودک خواسته شده است.

سید محسن عارف کشفی دانش آموخته رشته کارشناسی تولید سیما با گرایش کارگردانی وتدوین و کارشناسی ارشد تولید با گرایش تهیه کنندگی فیلم مستند از دانشگاه صداوسیما و همچنین مدرس دروس فیلمسازی دانشگاه است.

وی پیش از این مسئولیت های متعددی در سازمان صدا و سیما از جمله مدیریت تولید و فنی شبکه دو سیما، مدیریت تولید شبکه یک سیما، مدیریت طرح و برنامه و جشنواره های بین المللی مرکز اموربین الملل سازمان، مدیریت پخش شبکه قرآن ومعارف سیما و مدیریت سیمای مرکز لرستان را برعهده داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار