کد خبر: 852964
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
رئیس اداره میراث فرهنگی استان البرز تاکید کرد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری در استان البرز لذا لازم است تا این مکان‌ها به درستی به مردم معرفی شوند.

عبدالناصر میرچی اظهار داشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان البرز برای رسیدن به شعار امسال معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان البرز و جذب گردشگر و توریست در این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا باد به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم مراکز گردشگری در این استان را به درستی به مردم معرفی کرده و با ایجاد خدمات در این اماکن گردشگران بیشتری را جذب این استان کنیم.

 رئیس میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه متأسفانه، این استان تنها محل گذری برای بسیاری از گردشگران است، افزود: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم گردشگری لذا نمی‌توانیم گردشگران را جذب این استان کنیم.

میرچی با تأکید بر اینکه ساخت هتل و ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در این استان یکی از راهکارهای اساسی برای جذب گردشگر است، گفت: استان البرز به واسطه داشتن جاده زیبای چالوس شاهد حضور گردشگران بسیاری است که می‌توانیم با ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در این استان این گردشگران را برای بازدید از مراکز گردشگری شهرستان‌های استان البرز و ماندن در این استان تشویق و ترغیب کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار