کد خبر: 852958
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
قاسمی:
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در واكنش به اظهارات اخير ضد ايرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر لزوم توقف ازمايش های موشكی كشورمان اظهار داشت: فعاليتهاى موشكى ايران بخشى از سياستهاى کاملا دفاعى ايران است.
جوان آنلاين: بهرام قاسمى سخنگوى وزارت امور خارجه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واكنش به اظهارات اخير ضد ايرانى وزیر خارجه عربستان مبنى بر  لزوم توقف ازمايش های  موشكی  كشورمان اظهار داشت: فعاليتهاى موشكى ايران بخشى از سياستهاى کاملا دفاعى ايران است.

وى افزود: ايران با توجه به تجارب تلخ گذشته خود در جنگ تحميلى ۸ ساله ای که توسط صدام حسین و با تشویق و حمایت همه جانبه برخی از کشورهای منطقه اتفاق افتاد، آموخت که باید به منظور دفاع مشروع از خود در برابر هر تجاوز احتمالی  تنها به قدرت دفاعی  و بومی خود متکی باشد.

قاسمى ادامه داد: ایران مهم ترین کشوری است که طی دهه های گذشته در مسیر آرامش، امنیت و ثبات منطقه تلاش و با جدیت تمام در مبارزه با تروریسم  با تمام توان اقدام كرده است براين اساس بدون شک بحث موشکی ایران  در چارچوب سیاست های کاملا دفاعی و باز دارنده  و برای  حفظ ثبات و امنيت و صيانت از كشور طراحی شده است .

سخنگوى وزارت امور خارجه تصريح كرد:  ما هم چنان با قدرت تمام  به  تقویت سياستهاى دفاعى خود ادامه خواهیم داد. جمهوری اسلامی  ایران هرگز  به هيچ كشورى اجازه نميدهد در مورد سیاست های دفاعی آن اظهار نظر كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
ای دروغگو : باطنا عکس این کار را میکنید . دولت دروغگویان .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار