کد خبر: 852954
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
شهردار تبریز عنوان کرد:
شهردار تبریز مرکز همایش‌های بین المللی تبریز را پروژه‌ای ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد این مرکز فرهنگی در آینده‌ای نزدیک، به یکی از شاخص‌های مهم توسعه فرهنگی شهر تبدیل شود.
دکتر صادق نجفی در بازدید از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز اظهار کرد: تمام تلاش مدیران و مجریان پروژه، احداث مرکز زیبا، مجهز و وسیعی است که با رفع یکی از نیازهای قدیمی شهر، بسترهای میزبانی همایش‌ها و آئین‌های هنری را تقویت کند.

 وی ادامه داد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز با پیگیری‌های صورت گرفته در مراحل پایانی عملیات اجرایی خود قرار دارد و با شتاب در حال پیگیری است.

در این بازدید صادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و داوود بهبودی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

گفتنی است، مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع با زیر بنای 23 هزار متر مربع و در 4 طبقه سازه احداث شده است.

پروژه دارای یک سالن اصلی به ظرفیت یکهزارو 500 نفر، چهار سالن فرعی شامل کلاسهای آموزشی و 1 سالن تمرین ویژه و رستوران به ظرفیت 700 نفر و پارکینگ به ظرفیت 500 دستگاه خودرو است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر