کد خبر: 852947
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
در راستای تبریز ۲۰۱۸
مدیرکل املاک و آزادسازی شهرداری تبریز از بازسازی بیش از ۶۰۰ مورد از اماکن تجاری برای تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

علیرضا داستان  اظهار کرد: با توجه به اینکه تبریز در کمتر از یک سال میزبان گردشگران کل دنیا خواهد بود، باید از نظر زیرساخت‌های عمرانی و زیباسازی با رعایت حفظ اراضی اقدامات موثر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اداره کل املاک و آزادسازی شهرداری تبریز در راستای تبریز ۲۰۱۸ اقدام به بازسازی و احداث مجتمع‌های شهرداری کرده است، افزود: بیش از ۶۰۰ مورد از اماکن تجاری و رفاهی شهرداری تبریز برای ۲۰۱۸ بازسازی و یا در حال تعمیرات و رسیدگی هستند.

مدیرکل املاک و آزادسازی شهرداری تبریز به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: باید با برنامه‌های علمی و تخصصی به سال ۲۰۱۸ برای میزبانی هرچه بهتر وارد شد تا علاوه بر حفظ اراضی شهرداری، خدمات ارزنده که در اولویت خود شهروندان هستند، ارائه دهیم.

وی با تأکید به اینکه مردم تبریز از جمله مردمان فهیم و همدل هستند که در همه طرح‌ها با مسؤولان و دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته‌اند، افزود: برای تبریز ۲۰۱۸ و البته سایر طرح‌ها از جمله طرح‌های تملک و ایستگاه قطار شهری نیاز به کمک و همراهی مردم وجود دارد.

داستان افزود: برنامه آتی برای شهر تبریز اجرای قطار شهری و احداث ایستگاه قطار شهری در سراسر شهر تبریز است که فقط با همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر