کد خبر: 852936
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
با هدف بررسی برنامه های عملیاتی سال 1396:
جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان با حضورمدیر کل،معاونین اداره کل، روسای شعب و کارشناسان ستادی و با دستور کار ارزیابی عملکرد سال 1395 و تبیین برنامه های عملیاتی سال 1396 تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ، در این جلسه مدیر کل  تامین اجتماعی استان ضمن تشریح موارد مطروحه در نشست  برنامه ریزی مدیران سازمان که با حضور کلیه مدیران و معاونین استانها و مدیران سازمان مرکزی در تهران برگزار گردید ، اجرای برنامه های راهبردی  و عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی ازسوی شعب استان  را  با اهمیت  دانست و گفت : با  تلاش و همت همه همکاران،مجموعه تامین اجتماعی  استان علی رغم مشکلات موجود در زمینه تحقق اهداف برنامه های عملیاتی عملکرد مطلوب و  قابل قبولی داشته است.

غلامرضا محمدی با اشاره به شعار سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری که سال "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل" نامگذاری شده بود اقدامات سازمان تامین اجتماعی در این زمینه بسیار مشهود و محسوس بوده است که یکی از این اقدامات اجرای بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب  طی دو مرحله بوده که آثار این طرح در بهبود فضای کسب و رونق تولید بسیار موثر واقع گردیده است..           

وی ضمن اشاره به اجرای طرحهای  شناسه  اختصاصی تامین اجتماعی (SSN) و پرداخت متمرکز مستمری ها، افزود: خدمات الکترونیک تامین اجتماعی از جمله اجرای لیست های اینترنتی، پرداخت متمرکز بیمه بیکاری و مستمری ها، اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات و سایر خدمات الکترونیک به عنوان دستاوردهای سه سال اخیر این سازمان محسوب می شود.

محمدی با اشاره به برنامه های عملیاتی سال 1396 ادامه داد: 51 عنوان برنامه عملیاتی جهت اجرا در سال جاری پیش بینی گردید که با اتکال به پروردگار و همت و تلاش همکاران امیدواریم با جدیت و اهتمام ویژه برنامه های مذکور جهت ارتقاءکیفیت عملکرد سازمان تامین اجتماعی و خدمت رسانی به مخاطبان اجتماعی به مرحله اجرا درآیند.

در ادامه روسای شعب تابعه اداره کل استان چهارمحال و بختیاری با طرح مسائل و مشکلات پیش رو آمادگی خود را جهت اجرای برنامه مذکور اعلام نمودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر