کد خبر: 852929
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
رئيس‌جمهور ضمن تبريک به ملت ايران به‌خاطر خلق حماسه عظيم و بزرگ 29 ارديبهشت تأکيد کرد: دولت دوازدهم ان‌شاء‌الله دولتي کارآمدتر و کم‌‌اشتباه‌تر خواهد بود و با گوشي شنواتر به خواست و مطالبات مردم توجه کرده و با بازواني‌پرقدرت‌تر براي اقدام و عمل در مسير رسيدن به اهداف ملي گام برخواهد داشت.
 
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، دکتر روحاني عصر ديروز در جلسه هيئت دولت با بيان اينکه مردم در اين انتخابات نشان دادند که به راه انقلاب و سرنوشت کشور و آينده فرزندان خود دلبسته هستند، تأکيد کرد: صندوق 40 ميليوني آراي مردم در حقيقت صندوق اعتماد ملي، سرمايه اجتماعي و سرمايه بين‌المللي براي ملت ايران بود که خوشبختانه اين تعداد رأي در آستانه 40 سالگي انقلاب اسلامي رقم خورد.
 
روحاني اظهار داشت: بي‌ترديد اين انتخابات شکست براي هيچ جناح و حزبي نبوده است؛ ممکن است در مقدار پيروزي‌ها، اقشار جامعه ما سهم‌هاي متفاوتي داشته باشند، اما براي همه اين انتخابات پيروزي بود.
 
وي ادامه داد: آينده کشور، تنها به يک جناح خاص تعلق ندارد، بلکه متعلق به همه جناح‌ها خواهد بود و همه به همکاري و کمک به يکديگر نيازمنديم.
 روحاني تأکيد کرد: ما در برابر معاندان و مخالفاني در منطقه و جهان قرار داريم که بايد براي مقابله با آنها دست يکديگر را بگيريم و در مسير ارتقاي کشور از هيچ تلاشي دريغ نکنيم. رئيس‌جمهور افزود: خواست من از مردم اين است که تنها به صندوق رأي و انتخابات اکتفا نکرده و خود را در سرنوشت چهار سال آينده کشور، قدم به قدم سهيم بدانند و نظرات و سخنان خود را از طريق احزاب، گروه‌ها، فضاي مجازي، سازمان‌هاي مردم‌ نهاد و انجمن‌هاي تخصصي بيان کرده و دنبال کنند، چراکه معتقديم کشور به مردم تعلق دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار