کد خبر: 852926
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
قاليباف با تبريك به نامزد منتخب مردم:
محمدباقر قاليباف، كانديداي انتخابات رياست جمهوري طي بيانيه‌اي در خصوص برگزاري شكوهمند انتخابات رياست‌جمهوري در 29 ارديبهشت ضمن تبريك اين حماسه به مردم، رهبري عزيز و رئيس‌جمهور منتخب تصريح كرد: متعهد مي‌شويم وعده‌هاي مطرح‌شده دولت در جريان انتخابات را تا زمان عملي شدن پيگيري كنيم و همچنين از هر اقدامي براي پيگيري مطالبات 96 درصدي‌ها، حمايت كنيم.
 
به گزارش فارس، در بيانيه دكتر قاليباف آمده است: مشاركت باشكوه مردم و تدابير رهبر فرزانه انقلاب، سرانجام در 29 ارديبهشت با انتخاباتي پايان يافت كه زيبنده جمهوري اسلامي ايران بود و بار ديگر مشروعيت و كارآمدي آن را به همگان يادآور شد؛ انتخاباتي سالم، بدون ناامني و با مشاركت بالاي همه‌ مردم. بنده به نوبه‌ خود اين حضور حماسي را به همه‌ مردم، رهبري عزيز و رئيس‌جمهور منتخب تبريك مي‌گويم.
 
رقابت‌هاي انتخاباتي امروز با اعلام نتايج به ايستگاه آخر رسيد. در همه جاي دنيا قاعده مردم‌سالاري اين است كه رقابت‌ها با پايان انتخابات تمام شده و پس از آن اقدام و عمل براي تحقق منافع و اهداف ملي آغاز شود كه طبيعتاً در نظام مردم‌سالاري ديني اين مهم ضرورتي مضاعف دارد، اما واضح است كه هم پيروز انتخابات و هم منتقدين ايشان حق و وظايفي دارند كه رعايت آنها، ضامن بقاي مردم‌سالاري ديني است.
 
ما با شعار دولت مردم، طرح مطالبات معترضان به وضع موجود و مبارزه با 4 درصدي‌هايي كه با قانون‌شكني يا دور زدن قانون تعطيلي توليد داخلي، بيكاري، ركود فراگير، فساد و نابرابري را به ارمغان مي‌آورند، وارد كارزار انتخاباتي شديم و معتقديم اين مفاسد، ريشه‌هاي عميقي در رابطه‌ ميان قدرت و ثروت دارد كه هر دولتي بايد براي اصلاح اين رابطه اقدامي فوري كند. طبيعتاً با پايان دوره‌ رقابت‌هاي انتخاباتي و قول‌ها و وعده‌هاي نامزدها، مرحله‌ اقدام و پاسخگويي به مطالبات مردم آغاز مي‌شود و براي جلوگيري از خودكامگي در اداره‌ كشور، اين منتقدين هستند كه بايد در چارچوب‌هاي قانوني به طرح مطالبات بحقِ مردم بپردازند و با شفاف‌سازي امور، مانع دور زدن قانون و فرار از نظارت‌هاي قانوني عده‌اي خاص و تشديدِ نابرابري‌هاي اجتماعي و اقتصادي در كشور شوند.
 
ما متعهد مي‌شويم وعده‌هاي مطرح‌شده دولت در جريان انتخابات را تا زمان عملي شدن اين وعده‌ها پيگيري كنيم و همچنين وظيفه خود مي‌دانيم كه از هر اقدامي براي تحقق اهداف ملي و پيگيري مطالبات 96 درصدي‌ها، با اولويتِ رسيدگي به مستضعفين و محرومين و اقشار كم‌درآمد، با تمام توان حمايت كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار