کد خبر: 852906
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1396اولین نشست روسای اداره امور خوابگاههای دانشگاههای منطقه شش کشور با حضور دکترعباس قنبری قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فنآوری ، دکتر تقی زاده معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان،دکتر علی اکبر کجباف دبیر منطقه 6 معاونین دانشجویی، دکتر شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، دکتر سعید کریمی معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد، و جمعی از معاونین و مدیران خوابگاه های دانشگاه های منطقه شش کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
   دکتر شایان شامحمدی در آغاز این نشست، ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت: یکی از وظایف ما تحقق اقتصاد دانش بنیان جهت رفاه حال کارکنان و دانشجویان است که در این جهت اولین اقدام مهم افزایش  اعتبارات دانشگاه بود که در زمینه مختلف پژوهشی،تکمیل ساختمان های نیمه تمام و بخش رفاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: در بخش رفاهی اهمیت ویژه ای به خوابگاهها شده است که از مهمترین آن جلب حمایت خیرین در زمینه ساخت خوابگاه هایی دانشجوئی شده است در حال حاضر خیرین در حال ساخت خوابگاه 5000 متری حاج الیاس رییسی ،خوابگاه3200متری بنیاد 15 خرداد که در حال اجراست وخوابگاه دخترانه فارسان که پیشرفت 50 در صدی داشته است و تمام تلاش ما تکمیل و بهره برداری هر چه سریعتر این خوابگاه هاست.

   دکتر عباس قنبری نیز دراین نشست گفت: دانشگاه ها علاوه بر خدمات رسانی و استعداد یابی باید تلاش کنند  تا دانشجویان به خاطر رفاهی از ادامه تحصیل باز نمانند.

     ایشان در ادامه از عزم عمومی برای تغییر نام خوابگاه های دانشجویی به سرای دانشجویی جهت تغییر در روحیه دانشجویان وساز کار خوابگاه ها گفت تغییر این نام به سرای دانشجویی  از بار منفی و کسل کننده خوابگاه ها کم می کند.

ایشان زندگی دانشجوی را تمرین زندگی در فعالیت های کلان جامعه دانست و گفت دانشجویان درسرای دانشجوی بهداشت عمومی و فردی زندگی مسالمت آمیز حفظ حریم خصوصی را یاد می گیرند.

   قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فنآوری گفت: در صندوق رفاه کار گروهی، تشکیل می شود که  درآن دانشگاه ها با مدیریت صندوق رفاه و بانک ها علاقه مند، روی بخش کمک و حمایت توسعه و اشتغال جهت تبدیل علم به کار و تولید تعامل و همکاری خواهند داشت تا دانشجویان در دوران دانشجویی تبدیل علم به ثروت را آموزش

 ببینند تا بعد از فراغت از تحصیل هیچ فارغ التحصیلی به دنبال کار نباشد.

   گفتنی است این نشست یک روزه با دو موضوع «هم اندیشی پیرامون وضعیت خوابگاههای منطقه شش کشور» و «هم اندیشی پیرامون خدمات رفاهی »در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر