کد خبر: 852852
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
علي‌اكبر ولايتي:
هدف ترامپ از سفر به عربستان جمع آوري پول براي اقتصاد ورشكسته امريكاست كه دوره‌گردي مي‌كند و متأسفانه برخي نيز بيت‌المال مسلمانان را به آنها هديه مي‌دهند.
هدف ترامپ از سفر به عربستان جمع آوري پول براي اقتصاد ورشكسته امريكاست كه دوره‌گردي مي‌كند و متأسفانه برخي نيز بيت‌المال مسلمانان را به آنها هديه مي‌دهند.
به گزارش مهر، علي‌اكبر ولايتي مشاور امور بين‌الملل مقام معظم رهبري درخصوص انتخابات و حضور گسترده مردم ايران پاي صندوق‌هاي رأي، اظهار داشت: مهم‌ترين عامل قوت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران حضور پر شور مردم در صحنه‌هاي مختلف از جمله در صحنه دفاع مقدس، سازندگي كشور و سياسي است و مشاركت بيش از ۷۰ درصدي واجدان شرايط رأي دادن در انتخابات و همچنين مشاركت ايراني‌هاي مقيم در بيش از ۱۰۰ كشور جهان حاكي از آن است كه ما به ركورد خوب جهاني و استاندارد طلايي در منطقه دست يافته‌ايم و فضاي باز سياسي و استقبال مردم از اين انتخابات حاكي از آن است كه مردم با گذشت بيش از ۴۰ سال از انقلاب به نظام خودشان علاقه مند هستند. وي گفت: در آستانه ورود رئيس‌جمهور كاسبكار امريكا كه براي جمع‌آوري پول براي اقتصاد ورشكسته امريكا دوره‌گردي مي‌كند و متأسفانه برخي از كشورهاي ابزار دست امريكا مانند عربستان سعودي از اموال و بيت‌المال مسلمين به اين رئيس‌جمهور كاسب و دوره‌گرد امريكا هديه مي‌دهند براي اينكه انجمن و نشست نمايشي در جهت تقويت تروريسم در حال شكست منطقه درست كنند براي اينكه آنها در عراق، سوريه و يمن قطعاً شكست خوردند.
رئيس مركز تحقيقات استراتژيك ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران با اين انتخابات نشان داده است كه نه فقط در داخل كشور خود منسجم است بلكه اگر اماكن مقدس مسلمانان در معرض خطر قرار گيرد، مدافع حرم مي‌شود و اگر تروريسم در منطقه ما با شرارت‌هاي صهيونيست‌ها و حمايت امريكا و مرتجعين منطقه شكل گرفته، آن را به شكست مي‌كشاند.
ولايتي با اشاره به اينكه آنها كارهاي تكراري انجام مي‌دهند، تصريح كرد: امروز رئيس‌جمهور جديد امريكا با فرهنگ بسيار مبتذل با كشورها و رؤساي آنها، برخورد و كاسبي مي‌كند. ولايتي با اشاره به اينكه صاحبنظران و متفكران غربي هم بر وجود دموكراسي در ايران اقرار دارند، افزود: حضور حماسي مردم در پاي صندوق‌هاي رأي پاسخ اصلي به دشمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار