کد خبر: 852845
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :

اصفهان آزاد راه غرب اصفهان از مسیر دلیجان - اصفهان آغاز و به میدان کرکوند در شهرستان مبارکه در فاصله 60 کیلومتری اصفهان متصل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در اولین گردهمایی مدیران، روسا و کارشناسان حراست های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت :: طی دو سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان در قالب طرح های مشارکتی با بخش خصوصی به پروژه ها راه سازی وموزه اختصاص یافت است .

حجت اله غلامی بااشاره به راه اندازی کنارگذر شرق و غرب اصفهان وتملک کارخانه ریسباف به مساحت 70 هزار مترمربع برای ایجاد فضای مناسب شهری و انتخاب سرمایه گذاربیان نمود : به منظور احداث آزاد راه اصفهان - شیراز و تبدیل بزرگراه ها به آزاد راه ها از جمله پروژه هایی بود که طی دو سال گذشته در این استان دوباره فعال و پیگیری شده است.

وی بااشاره به ماده 34 و 35 قانون نظام مهندسی گفت: این اداره کل طبق این ماده های قانونی، نظارت عالیه بر ساخت وسازهای شهری را بر عهده دارد و چنانچه طبق مدارک در هر مکانی که ساخت وسازها با طرح های جامع و تفصیلی مغایرت داشته باشند، دستور توقف آن را صادر می کند.

غلامی  افزود :قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان حد فاصل آزاد راه اصفهان – نطنز تا آزاد راه اصفهان – اردستان تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان آزاد راه غرب اصفهان از مسیر دلیجان - اصفهان آغاز و به میدان کرکوند در شهرستان مبارکه در فاصله 60 کیلومتری اصفهان متصل می شود.

وی گفت :مالکیت مجموعه تاریخی و قدیمی کارخانه ریسباف اصفهان برای تاسیس موزه بزرگ اصفهان 20 دی سالجاری از بانک ملی به وزارت راه و شهرسازی انتقال یافت.

غلامی خاطر نشان کرد : کارخانه ریسباف بازمانده ای از مجموعه کارخانه های نساجی اصفهان است که در دوران پهلوی اول، اصفهان را به یکی از قطب های نساجی کشور تبدیل کرده بود و تولیداتش بیرون از مرزهای ایران نیز طرفدارانی داشته است.

شایان ذکر است استان اصفهان در مرکز کشور با دارا بودن بیش از 11 هزار و 500 کیلومتر راه و 107 شهر در استان و به لحاظ تردد بار و مسافر، رتبه اول بار و رتبه سوم جابجایی مسافر را در بین سایر استانها دارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار