کد خبر: 852844
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
فرمانده نیروی انتظامي استان اصفهان:
انتخابات بزرگترين رزمايش سياسي مردم انقلابي ايران براي حضور در پاي صندوق هاي راي بود وهمین حضور امنيت ملي كشوررا نيز تضمين خواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: دنيا شاهد اجراي بزرگترين رزمايش سياسي نظام جمهوري اسلامي بود، رزمايشي كه مي تواند جايگاه ما را در دنيا مشخص كند و اقتدار نظام اسلامي را به دنياي استكبار نشان دهد.

سردار عبدالرضا آقاخاني از انتخابات به عنوان محور وحدت ملت ياد كرد و اظهار داشت: اقتدار، صلابت، مقاومت و همه چيزهائي كه مي شود در يك حركت جهادي از آن اسم برد در اين انتخابات تجسم پيدا كرد.

وي حضور در انتخابات را با حضور در صحنه دفاع مقدس برابر دانست و بيان داشت: اگر در كنار دفاع مقدس بهترين صلابت و اقتداري كه مي توانيم از خود نشان دهيم همین حضور در صحنه انتخابات بود زيرا همانقدر كه رزمندگان در جنگ هشت ساله از انقلاب محافظت كردند مردم ما نيز به همانقدر با حضور در انتخابات در حفظ نظام نقش داشتند.

آقاخانی انتخابات را بزرگترين رزمايش سياسي مردم انقلابي ايران  برشمرد و اظهار داشت : این حضور ورای مردم بود که انتخابات باشور شعف برگزار شدو همین حضورمی تواند امنيت ملي كشوررا تضمين نماید.

آقاخاني با بيان اينكه امروز با توجه به تهديد هايي  که مي شود بیان نمود : نشان مي دهد دشمن از حضور مردم ايران در صحنه هراس دارد و مسلماً هرچه حضور در انتخابات بيشترشد امنيت ملي كشور نيز بیشترتضمين خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان به شور و نشاط وصف ناپذير مردم در اين انتخابات اشاره كرد و اظهار داشت: همانطور كه  مردم در 38 سال گذشته دشمن را مايوس كرده اند با حضور آگاهانه با بصيرت و و هوشمندانه خود با اين بار نيز تمام توطئه هاي دشمنان را خنثي كردند و اقتدار نظام را به رخ جهانيان كشيدند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه هرگونه نا امني و برهم زدن آرامش و آسايش مردم خط قرمز پليس است گفت: فرماندهي انتظامي استان با آمادگي كامل و هوشياري صد در صدي امنيت انتخابات را تامين کرد و با هرگونه اقدام غير قانوني كه باعث برهم زدن امنيت جامعه شود شود مقابله می نماید.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: با يك حركت جهادي در مجموعه سازمان هاي امنيتي استان زمينه حضور امن و با نشاط مردم فراهم شد و ماموران نيرو انتظامي علاوه بر ماموريت حفاظت از صندوق هاي ؛ فضاي داخل شهررا نیزبا اقتدار مدیریت وکنترل نمودند .

اين مقام انتظامي در پایان گفت : از شهروندان مي خواهيم به منظور رشد وارتقائ کیفی کار نیرو انتظامی هرگونه گزارش سوء امنيتي را از طريق شماره تلفن 110 به اطلاع ماموران پليس اعلام كنند و اگر تقدير يا انتقادي از عملكرد ماموران پليس دارند آن را نيز به شماره تلفن 197 ارائه نمايند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر