کد خبر: 852835
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
در قالب برنامه پنج ساله سپاه اردبیل بیش از ۱۰۰ پروژه و طرح عمرانی در مناطق مختلف استان احداث کرده است.

جانشین مهندسی سپاه منطقه اردبیل در آئین افتتاح سالن ورزشی صالحین سپاه در شهر لاهرودمشگین‌شهر با اعلام اين خبر گفت : در قالب برنامه پنج ساله سپاه اردبیل بیش از 100 پروژه و طرح عمرانی در مناطق مختلف استان احداث کرده که زیربنای این پروژه‌های احاث شده بیش از 55 هزار مترمربع است.

یعقوب الیاسی همچنين از احداث سالن 9 دی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد و افزود: تاکنون در 11 شهرستان استان 11 سالن ورزشی 9 دی احداث شده تا در اختیار ورزشکاران در سطح استان قرار گرفته و کمبودها و کاستی‌هادر حوزه فضاهای ورزشی کاهش یابد.

وي با بیان اینکه احداث سالن‌های ورزشی از هدفگذاری‌های مهم در استان به شمار می‌رود، ادامه داد: احداث و تکمیل 65 واحد سالن ورزشی صالحین از جمله برنامه‌هابوده که چهل و پنجمین مورد از این فضاهای ورزشی در شهر لاهرود به بهره‌برداری رسید و باقیمانده آنها نیز براساس برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی سپاه گفت : در قالب طرح هجرت بیش از 20 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه سالانه با سپاه همکاری و مشارکت داشته و به مناطق محروم اعزام می‌شود و 100 تیم پزشکی نیز به همین منظور تشکیل و در این مناطق به مداوای رایگان بیماران می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار