کد خبر: 852819
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاري ۱۵۰ عنوان برنامه در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر در استان خبر داد.

رسول جلایی گفت: گرامیداشت سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس با شعار "من انقلابی‌ام" از دوم خرداد لغایت 5 خرداد در کشور برگزار می‌شود.

جلایی با اشاره به برنامه‌های گسترده این اداره کل در سالروز فتح خرمشهر در استان گیلان گفت: جشن پیروزی و مقاومت سوم خرداد در پیاده راه فرهنگی رشت، برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوع فتح خرمشهر و رونمایی از 5 عنوان کتاب مربوط به شهدای مدافع حرم استان گیلان از شاخص‌ترین برنامه‌های ایام مذکور در گیلان است.

وی برگزاری یادواره شهدای بیت المقدس و شهدای شاخص فتح خرمشهر، همایش پیشکسوتان و فاتحان خرمشهر و برنامه آیه‌های ایثار را از دیگر برنامه‌های این ایام نام برد و افزود: در ایام گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای نظیر افتتاح دو یادمان شهدای گمنام در سطح استان گیلان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از افتتاح 100 واحد منزل مددجویی از سوی سازمان بسیج سازندگی گیلان در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 150 عنوان برنامه در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر در استان گیلان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار