کد خبر: 852791
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
ستاره های لیگ جزیره

به نظر می‌رسد امروز چند ستاره لیگ انگلیس آخرین بازی خودشان را برای تیم‌هایشان برگزار کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، هفته‌ سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری ۱۰ دیدار به صورت همزمان برگزار می‌شود. هرچند قهرمان لیگ جزیره مشخص شده است اما این رقابت‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با هیجان خاصی دنبال می‌شود. سه تیم منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول به دنبال دو سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

با این حال  نزدیک شدن به فصل تابستان باعث شده است زمزمه‌های جدایی چندین بازیکن به صورت جدی به گوش برسد. به نظر می‌رسد بازی‌های امروز آخرین بازی چندین ستاره حاضر در لیگ جزیره باشد.

وین رونی

برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد به احتمال زیاد در تابستان از این تیم جدا می‌شود. رونی در این فصل با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و زمانی هم که به میدان می‌رفت، چندان کارایی لازم را نداشت. به نظر می‌رسد خروجی بزرگ منچستریونایتد باشد. با این حال سوال اینجاست او راهی اورتون تیم سابقش خواهد شد یا به آمریکا یا شرق آسیا خواهد رفت.

کایل واکر

به نظر می‌رسد مدافع تاتنهام از باشگاه چلسی و منچسترسیتی پیشنهاد دارد و امروز آخرین بازی‌اش را برای تاتنهام برگزار خواهد کرد. سیتی به دنبال جانشینی برای الکساندر کولاروف و پابلو زابالتا است و این مدافع انگلیسی را با ۳۵ میلیون پوند زیر نظر گرفته است.

جان تری

تری امروز آخرین بازی خودش را برای چلسی برگزار خواهد کرد. برترین مدافع گلزن لیگ جزیره معلوم نیست از فوتبال خداحافظی کند یا اینکه به تیم دیگری برود. البته او از تیم بورنموث پیشنهاد یک ساله دارد. باید ببینیم به حضورش در لیگ جزیره ادامه‌ خواهد داد یا خیر.

الکسیس سانچس

بهترین گلزن آرسنال در این فصل نیز از مدت‌ها قبل زمزمه جدایی‌اش شنیده شد. او از زمانی که آرسنال برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد، با پیشنهاد جدایی از جمع توپچی‌ها مواجه شد. به نظر می‌رسد بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب این بازیکن است تا او را به خدمت بگیرد.

داوید دخئا

دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در حالی یکی از گزینه‌های خروج از جمع این تیم است که جانشین او یعنی سرخیو رومرو عملکرد خوبی در جمع این تیم داشته است. دخئا یک بار تا آستانه پیوستن به رئال مادرید پیش رفت که در نهایت در جمع شیاطین سرخ ماندنی شد. با این حال سران رئال مادرید هنوز دست از سر این بازیکن بر نداشتند. منچستریونایتد ممکن است یان اوبلاک (دروازه‌بان اتلتیکومادرید) را جانشین او کنند.

ادن هازارد

ستاره بلژیکی چلسی به نظر روزهای آخر حضورش را در این تیم سپری می‌کند. علاقه به کار کردن با زین الدین زیدان موضوعی بود که خود هازارد آن را عنوان کرده است. رئال مادرید احتمال دارد هازارد را گزینه اول خود قرار دهد و شماره ۱۰ خامس رودریگس را برای او کنار بگذارد که صحبت‌هایی در مورد پیوستن او به منچستریونایتد انجام گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار