کد خبر: 852790
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
تیم لبنیات ارژن شیراز

مسئولان باشگاه ارژن شیراز تصمیم به عدم شرکت در لیگ فوتسال گرفته اند اما هنوز تصمیم خود را به کمیته فوتسال اعلام نکرده اند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز که با هدایت حمید کمالی در فصل ۹۵ یگ برتر در رده نهم قرار گرفت، تصمیم به کناره گیری از لیگ گرفته است. ارژن شیراز بعد از یاسین پیشرو قم، دومین باشگاهی است که در آستانه شروع فصل جدید مسابقات به دلیل مشکل مالی، عطای تیم داری را به لقایش می‌بخشد و این روزها زمزمه‌های انحلال تیم فوتسال دبیری تبریز هم به گوش می رسد.

حمید کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: جلسه‌ای را دیروز (شنبه) با آقای کریمی مدیرعامل باشگاه داشتم و در آنجا از عدم شرکت در مسابقات صحبت شد. تیم فوتسال لبنیات ارژن تنها تیم لیگ برتری در استان فارس محسوب می‌شود و نگین ورزش شهر است اما بعد از انحلالش دیگر تیمی نخواهیم داشت.

وی افزود: این همه کمک به تیم فوتبال فجرسپاسی شد تا بماند اما مسئولان استان به قول خودشان درباره تیم ارژن عمل نکردند. به همین دلیل هیچ انگیزه‌ای از سوی مهندس کریمی برای تیمداری نیست. آقایان وعده کمک دویست میلیون تومانی داده بودند اما یک ریال هم پرداخت نکردند. حتی به خودشان زحمت ندادند تماس گرفته و دلجویی کنند. با این روند، از امروز به بازیکنانی که قصد خروج داشته باشند، رضایت‌نامه می‌دهیم؛ هرچند هنوز حدود چهل درصد از قرارداد آنها مانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار