کد خبر: 852783
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
فرشاد پيوس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم برابر لخویا باید احساس کنند هواداران تشویق‌شان می‌کنند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویای قطر، اظهار کرد: نبود هواداران در این بازی یک معضل شده است. متاسفانه این اتفاق به خاطر تعداد اندکی از هواداران که به نظر من هوادار هم نیستند و فقط به دنبال تضعیف تیم هستند، رخ داده است. با این حال فکر می‌کنم نبود هواداران کار را سخت کرده است، اما امیدوارم که بازیکنان بتوانند به پیروزی برسند.

وی افزود: برانکو بهتر از همه می‌داند که تیمش در بازی رفت نباید گلی را دریافت کند. باید سعی کنیم با حفظ توپ میانه زمین را از حریف بگیریم و با دفاع منطقی اجازه ندهیم حریف دروازه‌مان را باز کند. در ادامه‌ با انجام حملات مناسب دروازه‌ حریف را باز کنیم.  

پیوس بیان‌ کرد: من فکر می‌کنم که بازیکنان باید تمرکزشان را حفظ کنند و احساس کنند که هواداران در ورزشگاه تشویق‌شان می‌کنند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا هم گفت‌: کمال بازیکن تاثیرگذاری است. پس از این که در بیمارستان عمل کرد به عیادتش رفتم و او را دیدم. او حتی باورش نمی‌شد که من برای دیدنش به بیمارستان رفته‌ام. او بازیکنی است که در میانه زمین بالانس را در تیم ایجاد می‌کند، اما امیدوارم در نبود او تیم لطمه نخورد. من فکر می‌کنم به جای این بازیکن  محسن ربیع خواه می‌تواند در پست هافبک دفاعی بازی کند و برای تیم فوتبال پرسپولیس مفید باشد.

او در ادامه‌ درباره حواشی که این روزها نظیر درگیری در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده است، گفت‌: بهتر است مدیریت باشگاه به این موضوع ورود کند و جلسه‌ای با برانکو برگزار کند، تا دیگر اجازه ندهند چنین اتفاقاتی رخ دهد. در زمان ما یادم می‌آید همیشه احترام بزرگترها را نگه می‌داشتیم و هیچ‌وقت به کسی بی‌احترامی نمی‌کردیم، اما الان متاسفانه این گونه نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار