کد خبر: 852734
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
مدیر عمل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز
مدیر عمل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: همزمان با آزادسازی خرمشهر، پارک مسافر تبریز میزبان فیلمهای تحسین شده دفاع مقدس خواهد بود.
حسین آذرنیا با بیان این مطلب افزود: سوم خرداد یادآور رشادت های دلاوران بی ادعایی است که در راه هدف والایشان از جان خود گذشته اند.

وی تصریح کرد: زبان هنر یکی از کارآمد ترین راههای بیان موضوعات است و بیان جلوه های مختلف سالهای دفاع مقدس از مهمترین و زیباترین تلاش های صورت گرفته توسط هنرمندان محسوب می شود.

آذرنیا اکران فیلمهای دفاع مقدس را از جمله برنامه های این سازمان برای پاسداشت این ایام عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های این روز، فیلم سینمایی دوئل را برای شهروندان اکران می کند.

وی توجه به انتقال مصادیق فرهنگی و ارزشی به سطح شهر و لایه های مختلف شهروندان را از جمله مسائلی دانست که مورد توجه و تاکید فعالان فرهنگی سازمان قرار دارد و تصریح کرد: برنامه ریزی جهت معرفی تلاشهای مختلف صورت گرفته برای اعتلای کشور عزیزمان از جمله اقداماتی است که با نهایت دقت و حساسیت توسط سازمان در برنامه های متعدد پیگری می شود.

این فیلمها از اول تا پنجم خرداد ساعت 21 در محل پارک مسافر تبریز اکران خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر