کد خبر: 852723
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
بازی‌های کشورهایی اسلامی، باکو
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: پژمان سکونتی، مبین زیبالقا، هیمن میرزایی ورزشکاران کردستانی به سرمربیگری علیرضا غلامی در پایان رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ایی بازی‌های کشورهایی اسلامی در بخش تیمی، نشان طلا را بدست آوردند.

حامد جولایی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ایی بازی‌های کشورهای اسلامی در بخش تیمی شامگاه روز 30 اردیبهشت ماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه بیشترین ترکیب کاروان تیم ملی کشورمان را در این رقابت‌ها، نمایندگان و ورزشکاران کردستانی تشکیل دادند، تصریح کرد: این ورزشکاران با هدایت و سرمربیگری علیرضا غلامی به مقام اول دست پیدا کنند.

به گفته وی، پژمان سکونتی، مبین زیبالقا، هیمن میرزایی ورزشکاران کردستانی بودند که در رقابت‌های بخش تیمی ورزش‌های زورخانه‌ایی بازی‌های کشورهایی اسلامی باکو به میدان رفتند و با انجام یک ورزش یک دست و منظم عنوان اول را کردند و بر سکوی نخست قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کشور میزبان نایب قهرمان شد و تیم‌های افغانستان و عراق هم مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

وی در پایان اضافه کرد: رقابت‌های انفرادی از صبح امروز در سالن اصلی ورزشگاه کریستال باکو آغاز و ورزشکاران کردستانی در این بخش به مصاف حریفان خود می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر