کد خبر: 852698
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
سيد ابراهيم رئيسي در بيانيه‌اي براي دولتمردان و رئيس جمهور منتخب، آرزوي موفقيت کرد...
رئيسي: اميدوارم دغدغه معيشتي محرومان اولويت  دولت دوازدهم باشدسيد ابراهيم رئيسي در بيانيه‌اي براي دولتمردان و رئيس جمهور منتخب، آرزوي موفقيت کرد و گفت با تکيه بر رأي قريب به 16ميليون ايراني خواهان تغيير، همه ظرفيت‌ها را براي پيگيري مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعيض به کار مي‌گيرد.
 
متن اين بيانيه به شرح زير است:
ملت عزيز و بزرگوار ايران!
خداوند متعال را سپاسگزارم كه حضور باشكوه شما مردم فهيم در انتخابات رياست جمهوري، عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي را بيش از پيش نمايان ساخت و چشم جهانيان را خيره كرد.
 
نقش بي‌بديل رهبر معظم انقلاب در شكل‌گيري اين حماسه با عظمت بر كسي پوشيده نيست. امنيت و استقلال و پيشرفت كشور، همواره مرهون هدايت‌هاي داهيانه ايشان بوده و اينجانب به عنوان سرباز اين نظام و خادم ملت شريف ايران، وظيفه خود مي‌دانم از مراجع عظام تقليد و علماء اعلام، طلاب و دانشجويان، كارگران و كشاورزان، بازاريان و خانواده معزز شهدا و ايثارگران و تمامي گروه‌ها و تشكل‌ها و همه زنان و مردان سلحشور ايران اسلامي تشكر نمايم.
همچنين از مردم عزيزي كه با محبت خويش به اينجانب اعتماد نموده و در سفرهاي مختلف به استان‌هاي كشور، جلوه‌هاي ماندگار و فراموش نشدني از عزم انقلابي و انسجام اجتماعي خلق نمودند، صميمانه تقدير نمايم. بي ترديد پيروز اول اين انتخابات ملت شريف ايران مي‌باشند كه حماسه‌اي بزرگ خلق نمودند.
 
دستاورد مهم اين انتخابات، سياست ورزي اخلاق‌مدار، تكليف محوري و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعيض» بود كه فراتر از جناح بندي‌هاي رايج سياسي، به مطالبه عمومي مردم تبديل شد و به تدريج مورد اذعان و تعهد ديگر نامزدهاي انتخاباتي نيز قرار گرفت.  رأي قريب به ۱۶ ميليون ايراني خواهان تغيير، سرمايه‌اي مهم و پشتوانه عظيم است كه به هيچ وجه نمي‌توان آن را در عرصه سياسي و تصميم‌گيري كلان كشور ناديده گرفت. اينجانب با اتكا به همين پشتوانه مردمي، همه ظرفيت‌ها را براي پيگيري مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعيض و تحكيم ارزش‌هاي انقلاب اسلامي به كار خواهم بست و هر اراده و تلاشي در دولت آينده با اين جهت‌گيري را مورد حمايت قرار خواهم داد و همواره زبان گوياي محرومان خواهم بود.
 
اگرچه حضور بانشاط و حداكثري مردم پاي صندوق‌هاي رأي كام هر ايراني را شيرين كرد. لكن برخي بداخلاقي‌هاي انتخاباتي و تخلفات آشكار در قبل و حين برگزاري انتخابات از لحظات تلخ اين انتخابات بود كه آن را از مسير قانون پيگيري خواهم نمود، اما هم اكنون همگان بايد عزم خود را جزم كنيم تا با ساختن ايراني آباد بر استقلال وآزادي و كرامت براي اين ملت پافشاري نماييم.
به روح مطهر امام راحل و شهداي عاليقدر انقلاب اسلامي درود مي‌فرستم و براي ملت قهرمان ايران آينده‌اي سرشار از موفقيت و بهروزي آرزو مي‌كنم. همچنين براي تمام دولت‌مردان و رئيس‌جمهور منتخب آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم اجراي عدالت اجتماعي و رفع دغدغه‌هاي اقتصادي مردم و معيشتي محرومان در اولويت برنامه‌هاي دولت دوازدهم قرار گيرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
درود بر رئیسی پیروز عرصه اخلاق متانت و صداقت
راه تغییر به نفع مردم تازه آغازشده راه مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و رسیدگی به اقشار ضعیف ( که در پیام اقا بعد از انتخابات صادرشد) تازه آغاز شده
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
جناب ریسی عزیز شما نگران جناب آقای تتلو باشید نه محرومان
دولت خودش بفکر محرومان است
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
جبهه مردمی نیروهای انقلاب میبایست با آیت الله رئیسی هماهنگ شده و بعنوان بازوی اجرائی ایشان عمل کند تا بتوانند مشترکا منویات رهبری را از دولت درخواست نموده و اجرائی نمایند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار