کد خبر: 852696
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
آقاي رئيسي در اين انتخابات عافيت‌طلبي را كنار گذاشت و بر اساس خدمت وارد عرصه شد، عرصه‌اي كه در آن بداخلاقي‌هاي زيادي را ديد اما نشان داد ظرفيت لازم را دارد.
لطف‌الله فروزنده، عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعلام نتايج انتخابات اظهار داشت: ما ابتدا به ملت عزيز و شريف ايران كه به‌فرمان رهبر معظم انقلاب براي مشاركت حداكثري لبيك گفتند، تبريك مي‌گوييم. فروزنده بابيان اينكه حضور مردم در اين انتخابات فصل جديدي در مقابله با دشمن بود و اين انتخابات كه با امنيت و آرامش برگزار شد براي كشور آورده‌هاي بسياري خواهد داشت، افزود: ما به آقاي روحاني اين پيروزي را تبريك مي‌گوييم و معتقديم امروز رقابت‌ها تمام‌شده و همه بايد به دولت كمك كنيم. عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي ضمن تأكيد بر اين نكته كه مهم‌ترين مطالبه مردم اقتصادي است، خاطرنشان كرد: عيوب و نقايص عملكرد دولت در اين انتخابات بيان شد كه دولتمردان بايد اين نواقص را اصلاح كنند.
 
وي تصريح كرد: آقاي روحاني بايد بداند كه يك جريان و حدود 16 ميليون رأي مخالف دارد و آقاي رئيسي ايثارگرانه و به‌منظور خدمت به ميدان آمد، بنابراين دولت بايد با توجه به نقدهاي اين جريان دچار پيله اطرافيان نشده و واقع‌بينانه با مشكلات مواجه شود. فروزنده همچنين اظهار داشت: آقاي رئيسي در اين انتخابات عافيت‌طلبي را كنار گذاشت و بر اساس خدمت وارد عرصه شد، عرصه‌اي كه در آن بداخلاقي‌هاي زيادي را ديد اما نشان داد ظرفيت لازم را براي انسجام نيروهاي انقلاب دارد. سخنگوي جمعيت ايثارگران در پايان گفت: آقاي رئيسي به‌عنوان ذخيره ارزشمندي كه از آبروي خود براي انقلاب مايه گذاشت، مطرح است. ملت ايران و رسيدن به افق‌هاي سند چشم‌انداز 20ساله كشور و در يك كلام تحقق آرمان‌هاي رهبر عزيز انقلاب، امام راحل عظيم الشأن و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار