کد خبر: 852695
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
سردار غيب پرور ضمن تبريك به رئيس‌جمهور منتخب:
در پي حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي ضمن تبريك به رئيس‌جمهور منتخب تأكيد كرد: زمان وعده دادن‌ها و مجادله با رقباي انتخاباتي به پايان رسيده و هنگام همدلي و هم‌افزايي براي عبور از موانع و كار براي رفع مشكلات مردم فرا رسيده است.
 
به گزارش فارس، در بيانيه سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين آمده است: خداوند بزرگ را سپاس مي‌گوييم كه بار ديگر عزت و عظمت جمهوري اسلامي ايران، با حضور حماسي اقشار مختلف مردم اين سرزمين در پاي صندوق‌هاي رأي، در چشم جهانيان آشكار گرديد و جمهوريت و مردم‌سالاري حقيقي در سايه اسلام، به نمايش گذاشته شد. در روز جمعه 29 ارديبهشت 1396، ملت غيور ايران اسلامي با هر قوميت وگويش و مذهب و با هر سليقه سياسي و فرهنگي، در جاي جاي اين خاك سرافراز و اقصي نقاط گيتي، از ساعات ابتدايي روز تا آخرين لحظات شامگاه، براي اعلان وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي، صفوف متحد و به هم پيوسته‌اي را تشكيل دادند تا در دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري و پنجمين انتخابات اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا، در تعيين سرنوشت امور اجرايي كشور و شهر و روستاي خود نقش‌آفريني نمايند و سي و پنجمين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامي را رقم بزنند.
 
همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده‌اند، برنده اصلي انتخابات، نظام جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران و بازنده حقيقي آن، دشمنان قسم خورده اين نظام يعني استكبار جهاني و در رأس آنها امريكا و رژيم صهيونيستي و هم پيمانان‌شان هستند. اينجانب، خلق اين حماسه باشكوه را به محضر امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف، مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي مد ظله العالي، رئيس‌جمهور منتخب و يكايك ايرانيان سربلند و گرانقدر تبريك عرض مي‌نمايم. همچنين بر خود لازم مي‌دانم از زحمات تمام كساني كه در پديدار ساختن اين حماسه ملي نقش‌آفريني كرده‌اند، علي الخصوص آحاد بسيجيان عزيز كه با جان و دل در تشويق به حضور حداكثري و كمك در تأمين امنيت مثال‌زدني كوشيده‌اند، قدرداني و سپاس‌گزاري نمايم و بر جبين‌شان بوسه زنم و برايشان آرزوي توفيق داشته باشم.
 
سردار غيب پرور در ادامه بيانيه خود تصريح كرده است: اكنون دوران رقابت‌هاي انتخاباتي به پايان رسيده است و نامزد منتخب، پس از تنفيذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامي، رئيس‌جمهور همه مردم ايران خواهد بود. زمان وعده دادن‌ها و مجادله با رقباي انتخاباتي به پايان رسيده و هنگام همدلي و هم‌افزايي براي عبور از موانع و كار براي رفع مشكلات مردم فرا رسيده است. اكنون زمان آن است كه مسائل اساسي كشور و در رأس آنها پياده‌سازي الگوي اقتصاد مقاومتي براي حل معضل بيكاري و ركود و نيز افزايش توليد و اشتغال و رسيدگي به معيشت محرومان و مستضعفان در اولويت برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات فوري مسئولان اجرايي كشور قرار گيرد. اكنون زمان آن است كه از ناكامي‌هاي گذشته و نيرنگ‌ها و بدعهدي‌هاي دشمنان ملت ايران، درس بگيريم و براي رشد و پيشرفت و تعالي جمهوري اسلامي ايران، با تكيه بر توان داخلي و استعدادهاي سرشار ايراني و نه با چشم داشتن به عهد عهدشكنان خارجي، تمام ظرفيت‌هاي كشور را بسيج و ثابت كنيم كه بدون اتكا به بيگانگان مي‌توانيم نيازهايمان را خودمان برطرف نماييم.  اينجانب به رئيس‌جمهور منتخب اعلام مي‌نمايم كه بسيج دهها ميليوني، همان‌گونه كه در تنگناي جنگ تحميلي و در پي ناكافي بودن ظرفيت‌هاي كلاسيك نظامي، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامي برگرداند، مهياست تا در عرصه جنگ اقتصادي و فرهنگي نيز تمام ظرفيت‌هاي مردمي خود را براي رفع مشكلات و عبور از موانع و دستيابي به فتح و ظفر بسيج نموده و توان بي بديل خويش را در تمامي عرصه‌هاي مورد نياز كشور به خدمت در آورد. اميد است خداوند متعال به همه مسئولان كشور و خصوصاً رئيس‌جمهور منتخب و نيز اعضاي منتخب شوراي اسلامي شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خويش را عنايت نموده و ايشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شريف كشورمان و ملت‌هاي مظلوم و مستضعف، ياري رساند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
بله اقای غیب پرور همدلی بسیار خوب وپسندیده است مشروط براینکه کسیرا که مخواهی بعنوان همدلت باشه ،اونور اب همدلانی همچو کدخدا نداشته باشه ! من یکنفرم اما هیهات که با مشی شیعه های لیبرال بشود همدل شد ،درواقع اونها تو وتفکرت را بعنوان همدل نمیپسندن اونها رقص درکن را که باپول های اسرائیلی برگزار میشود ، به تفکر مردان رزم علیه صهیون ترجیح میدن!قبله امالشان امریکاست !، پس شدنی تیست الّا دربین خانواده ها واقوام وخویشان !هیهات که حسینیان با یزدیان همدل شوند !هیهات !!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار