کد خبر: 852624
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
خادم الشریعه

سارا خادم الشریعه و پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا به ترتیب در جایگاه دوازدهم و دهم ایستادند.

به گزارش ایسنا، دور نهم و پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا به پایان رسید که سه تساوی و یک شکست حاصل کار شطرنج بازان ایرانی در دور پایانی بود.

سارا خادم الشریعه و وصال حامدی نیا دو نماینده ایران در بخش بانوان و پرهام مقصودلو و محمد طباطبایی دو نماینده ایران در بخش آزاد این رقابتها بودند.

در پایان مسابقات، خادم الشریعه با چهار پیروزی، سه تساوی و دو شکست و کسب 5.5 امتیاز به کار خود در رقابت های آسیایی پایان داد و در جایگاه دوازدهم آسیا ایستاد. حامدی نیا نیز سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی بدست آورد. مقصودلو هم توانست چهار پیروزی، سه تساوی و دو شکست و مجموع 5.5 امتیاز را برای ایران بدست آورد و رده دهم جدول رده بندی آسیا را به خود اختصاص دهد. سه پیروزی، سه تساوی و سه شکست نیز حاصل کار طباطبایی در این رقابت ها بود.

مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا به میزبانی کشور چین چنگدو از ۲۲ اردیبهشت ماه با برگزاری  مسابقات دور اول آغاز شد. این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جهانی را در برداشت که در بخش بانوان تنها قهرمان و در بخش آقایان ۴ نفر اول به مسابقات جام جهانی فیده که شهریور ماه سال جاری در کشور گرجستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار