کد خبر: 852546
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
امام جمعه سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: رئیس جمهور منتخب که با مشارکت پرشور و رای حداکثری به پیروزی رسیده با حکم تنفیذ رهبری مورد احترام و تکریم مردم است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: ملت ایران با خلق حماسه و مشارکتی وصف ناشدنی بار دیگر عظمت این دیار سرافراز را به رخ جهانیان کشیدند.
وی اظهارداشت:حضور پرشور مردم در صف های طولانی و هوای بسیار گرم، نشان دهنده ارادت این ملت سرافراز به آرمان های انقلاب اسلامی است.
آیت الله شاهچراغی افزود: مردم در 29 اردیبهشت به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و با حضوری حماسی اقتدار ایران را باردیگر به گوش جهانیان رساندند و رکورد تازه ای از مشارکت خود برجا گذاشتند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه مشارکت بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات روز گذشته پایه های نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم تر کرد، گفت: باید با وحدت، همه نامزدها برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: رای و نظر مردم در انتخابات روز گذشته مورد احترام و تکریم همه مسوولان نظام است و باید برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.
میزان مشارکت مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 به میزان 80.3 درصد بود، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ٬ 2 هزار و 422 با هم رقابت کردند و هزار و 64 نفر آنها برای عضویت درشوراها انتخاب خواهند شد، این انتخابات در شهرهای سمنان ٬ شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار شد.
میانگین مشارکت مردم استان سمنان در تمام انتخابات بعد از انقلاب اسلامی 73.7 درصد، در سال 92 و در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 78.2 درصد و در چهار دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 67.3 درصد بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر