کد خبر: 852519
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 29 اردیبهشت جزو یکی از اعیاد ملت ایران خواهد بود، گفت: دشمنان با این انتخابات خواهند فهمید که این ملت همان ملتی است که با ندای رهبری فوج فوج برای حفظ ایران، انقلاب و نظام ارزشمند جمهوری اسلامی به صحنه می‌آیند.
اسماعیل جبارزاده  با حضور در مسجد «انگجی» تبریز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه شرکت در انتخابات طی گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 29 اردیبهشت جزو یکی از اعیاد ملت ایران خواهد بود، اظهار داشت:عید و نوروز را به آن روزی می‌گوییم که ملت پیروزی داشته باشند و امروز پیروزی ملت ایران در برابر همه دشمنان اسلام است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیشاپیش این عید بزرگ را به همه مردم تبریک می‌گویم، گفت: علت تأخیر به خاطر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بوده که در همه 21 شهرستان و همه بالای 3 هزار شعبه مردم در صف هستند و در حال رای‌گیری هستند و این نشان از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری است.

جبارزاده انتخابات را تجلی حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد و افزود: مردم ایران همواره دلبستگی خود را به آرمان‌های امام راحل و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب نشان داده‌اند و صحنه انتخابات همیشه مهمترین شکل این آرمان خواهی را به نمایش گذاشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برقراری امنیت و روند عادی در تمام 3 هزار و 241 شعبه سطح استان خاطرنشان کرد: برخی از کارها از جمله شرکت در انتخابات، مفهوم برجسته‌ای دارند و احساس تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی را در انسان زنده می‌کنند و به همین جهت شاهد حضور گسترده مردم همیشه در صحنه از دقایق اولیه در شعب اخذ رای هستیم.

وی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان دعوت کرد هر چه زودتر پای صندوق‌های رای رفته و کار رای دادن را به ساعات پایانی موکول ننمایند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنم شرکت در انتخابات را  به ساعات پایانی نگه ندارند و همه برای شرکت در انتخابات در اسرع وقت بیایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر