کد خبر: 852517
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند و پیش بینی می شود رکورد سال های اخیر نیز شکسته شود.
سعید شبستری   در گفت و گو با خبرنگاران،  با بیان اینکه تا به این لحظه  میزان مشارکت بسیار بالا بوده و قطعا نسبت به سالهای دیگر بالاتر است، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند و پیش بینی می شود رکورد سال های اخیر نیز شکسته شود.

وی در خصوص کمبود تعرفه نیز تا به اینجا مشکلی نداشته ایم و تنها در 2 شهرستان اعلام کمبود شده بود و همچنین در خود تبریز تنها 240 هزار تعرفه در شعبه های مختلف توزیع شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص ماندن مردم در صف های طولانی نیز گفت: در این خصوص برای راحتی مردم دستور داده شده تا منشی ها بیشتر شوند و در کنار شعب ثابت شعبه های سیار نیز حضور یابند.

وی در خصوص بحث گزارش تخلفات نیز گفت: گزارشاتی که به ستاد انتخابات اعلام می شود تخلفات جزیی بوده و تخلف سازمان یافته ای گزارش نشده است.

شبستری، ادامه داد: تنها در یکی از شهرستان ها شناسامه تقلبی مشاهده شده بوده که پس از شناسایی فرد مورد نظر بازداشت شده است.

وی اضافه کرد: شماره ملی که اعلام می شود در سامانه ثبت و به سرعت مشخص می شود و به صورت کامل قابل رصد است و فردی نمی تواند با یک شناسنامه دو بار رای بدهد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: در روستاهایی که اخذ رای به اتمام رسیده است، شمارش آرا آغاز شده و نتایج از طریق وزارت کشور اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر