کد خبر: 852515
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
با استقبال گسترده اصحاب رسانه در شهر تبریز برای پوشش انتخابات 29 خرداد، بیش از 350 خبرنگار و عکاس در ثبت این شور ملی همکاری می‌کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر تبریز توسط بیش از 350 نفر از عوامل خبری،خبرنگاران از رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و تیم های خبری و تولیدی صدا و سیمای مرکز استان به عنوان اعضای افتخاری و همکاران کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان آذربایجان شرقی پوشش داده می شود.

با استقبال گسترده اصحاب رسانه در شهر تبریز برای پوشش انتخابات 29 خرداد، بیش از 350 خبرنگار و عکاس در ثبت این شور ملی همکاری می‌کنند.

همچنین ده‌ها اکیپ خبری و تولیدی صدا و سیمای مرکز استان نیز به اشکال گوناگون در حال ثبت شور مردم و حضور آنها در شعبات مختلف سطح شهر تبریز هستند و با تمام توان در حال انعکاس حضور مردم از طریق شبکه استانی و دیگر شبکه‌های سراسری هستند.

برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی، از صبح امروز به شکل مستقیم، اخبار مربوط به انتخابات در شعب مختلف را پوشش داده‌اند.

همچنین خبرگزاری‌های مختلف به شکل همزمان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به حوزه انتخابیه تبریز و حوزه‌های انتخابیه دیگر شهرها و روستاهای استان را پوشش داده و اقدام به درج آخرین عکس‌ها از این حماسه در حوزه انتخابیه می‌کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر