کد خبر: 852497
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
علوي در ستاد انتخابات كشور:
چندين گروه كوچك و نيمه بزرگ زير ضربه رفتند و تا كنون جريان‌هاي ضد انقلاب وضد امنيتي نتوانسته‌اند آسيبي به امنيت كشور در اين روز حضور پرشكوه مردم برسانند.
به گزارش مهر، سيد محمود علوي كه براي رأي دادن به شعبه اخذ رأي وزارت كشور رفته  بود، در جمع خبرنگاران افزود: در دوران دفاع مقدس در آستانه روزهاي قدس و ۲۲ بهمن رسانه‌هاي صدام عربده مي‌كشيدند كه حضور مردم را هدف قرار مي‌دهيم و با اين تهديدها مي‌خواستند حضور مردم را در مناسبت‌هاي ملي كمرنگ كنند اما مردم ما همواره نشان داده‌اند اين ترس‌آفريني‌ها تأثيري بر اراده حضور آنها ندارد. وي ادامه داد: اين حضور مردم در آن ايام امنيت‌ساز بود و تا دو سه ماه بعد به شهرها نه موشكي پرتاب مي‌شد و نه شهرهايمان مورد اصابت بمبي قرار مي‌گرفت، بنابراين حضور مردم امنيت‌ساز و امنيت‌آفرين است. وزير اطلاعات گفت: مردم ما همواره در موعد نقش‌آفريني‌هاي خود بهترين نقش و امنيت‌آفرين‌ترين نقش را ايفا كرده‌اند. علوي افزود: تا اين لحظه شاهد حضور پرشور، هوشيارانه و آگاهانه مردم بوده‌ايم و شاهد پاسخ مردم به فراخوان رهبر معظم انقلاب براي حضور در صحن انتخابات هستيم.
 
وي ادامه داد: الحمدلله امنيت درون‌سازي كه از حضور يكايك مردم در كشور مي‌جوشد اثرات خود را گذاشته است؛ شايد در مناسبت‌هاي گذشته جريانات ضد امنيتي و ضد انقلاب سعي مي‌كردند به نوعي حضور خود را نشان دهند و به نوعي دست به كارهايي بزنند و تهديدهايي را بيافرينند. وزير اطلاعات تصريح كرد: الحمدلله در اين دوره نسبت به انتخابات گذشته و برنامه‌هاي گذشته شاهد افت اين معنا هستيم؛ البته نه اينكه نبوده، موارد متعددي بوده، ضرورتي نديديم اين موارد جزئي را به اطلاع مردم برسانيم و احياناً مايه تشويش خاطر مردم شويم.
 
علوي افزود: الحمدلله هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف اطلاعات فراگير آنها كه به لطف پروردگار تا كنون نقطه كوري نداشته موجب شده هر حركت مشكوكي كه باعث صدمه به امنيت و آرامش كشور در ايام انتخابات مي‌شود شناسايي شود و همه آنها زير ضربه بروند. وي ادامه داد: چندين گروه كوچك و نيمه بزرگ زير ضربه رفتند و تا كنون هيچ موردي كه جريان‌هاي ضد انقلاب وضد امنيتي توانسته باشند آسيبي به امنيت كشور در اين روز حضور پرشكوه مردم برسانند نداشته ايم. وزير اطلاعات گفت: همكاران ما در سطح كشور با هوشياري تمام شرايط را رصد مي‌كنند يا مشاهده كوچك‌ترين حركت مشكوكي آن را زير نظر مي‌گيرند و به موقع هم اگر ببينند توطئه‌اي از سوي دشمن است ضربه وارد مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار