کد خبر: 852474
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
آخرين رقم گيشه سينماها در تب و تاب انتخابات
همزمان با تب و تاب انتخابات، آمار فروش فيلم‌هاي سينماي ايران در تهران و شهرستان‌ها به نقل از پخش‌کنندگان اعلام شد.
ميرزايي از دفتر پخش «فيلميران» به ايسنا خبر داد که «نهنگ عنبر» به کارگرداني سامان مقدم که از هفته‌ گذشته اکران خود را آغاز کرده است در تهران، 2ميليارد و ۸۵۰ ميليون و در شهرستان‌ها ۹۰۰ ميليون فروش داشته که مجموع فروش آن به 3 ميليارد و ۷۵۰ ميليون تومان رسيده است.
 
همچنين اين دفتر پخش، رقم فروش «برادرم خسرو» به کارگرداني احسان بيگلري را در تهران ۲۲۰ ميليون و در شهرستان‌ها ۲۰ ميليون تومان اعلام کرد که مجموع فروش آن به ۲۴۰ ميليون رسيده است.
 
سعيدخاني خبر داد که فروش فيلم «امتحان نهايي» به کارگرداني عادل يراقي از نيم ميليارد گذشته است.
 
به گفته‌ اين پخش‌کننده، فروش اين فيلم در تهران ۳۹۰ ميليون با پنج سينما و در شهرستان‌ها با ۱۰ سالن، ۱۰۰ ميليون تومان بوده است. مختاري از دفتر «هدايت فيلم» نيز رقم فروش «ويلايي‌ها» به کارگرداني منيره قيدي را در تهران، 100‌ميليون و در شهرستان‌ها که فعلاً شش سالن دارد، 40 ميليون تومان اعلام کرد.
 
به گفته‌ اين پخش‌کننده، فروش «آشوب» به کارگرداني کاظم راست‌گفتار نيز که به تازگي اکرانش را آغاز کرده، در تهران به مرز 90 ميليون رسيد و در شهرستان‌ها نيز بيش از 30 ميليون فروش داشت.
 
به گفته‌ مختاري، «خوب، بد، جلف» و «گشت 2» نيز که هنوز به‌صورت محدود در برخي سالن‌ها به نمايش درآمده‌اند به ترتيب 16 ميليارد و 50 ميليون تومان و 18 ميليارد و 800 ميليون تومان فروش داشته‌اند. حبيب اسماعيلي آخرين آمار فروش فيلم «نقطه کور» به کارگرداني ابراهيم گلستانه را ۳۱۰ ميليون در تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد؛ فيلمي که بيش از ۳۰ سالن سينما دارد.
 
«سه بيگانه» به کارگرداني مهدي مظلومي نيز که اکرانش در تهران به پايان رسيده و فقط در شهرستان‌ها اين روزها به نمايش درآمده، 2 ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان فروش داشته است.
«تيک‌آف» احسان عبدي‌پور طبق اعلام تهيه‌کننده‌اش تا روز چهارشنبه ۸۵۰ ميليون تومان فروخته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار