کد خبر: 852466
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
قرارداد جديد آزاد راه‌هاي حرم تا حرم از جمله گرمسار به سمنان و نيشـابور به مشهـد با سرمـايه‌گـذاران منعقد شده و سـاخت بـرخي از قطـعات آن نيـز آغاز شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ميرشفيع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با اشاره به اينكه كنارگذر جنوبي تهران به البرز به طول ۱۵۸ كيلومتر، پيشرفت ۲۴ درصدي داشته، گفت: پيشرفت فيزيكي اين آزاد راه با استفاده از نيروهاي متخصص بسيار خوب بوده و ۴۰ كيلومتر از اين آزاد راه تا چند ماه آينده به بهره‌‌برداري مي‌رسد.
وي در ادامه به آزاد راه حرم تا حرم اشاره كرد و گفت: بعد از بهره برداري از قطعه قم- گرمسار در سال ۹۳، وقفه‌اي در ادامه روند ساخت اين آزادراه به وجود آمد اما با تلاش و پيگيري‌هاي انجام شده، هم اكنون قرارداد ساخت ساير قطعات در حال نهايي شدن است تا اجرا و تكميل اين آزاد‌راه موجب كاهش مسير تهران تا مشهد شود.
 
عضو هيئت مديره شركت ساخت و توسعه زيربناهاي كشور تصريح كرد: عقد قرارداد جديد قطعات آزاد راه‌هاي حرم تا حرم از جمله گرمسار به سمنان و نيشابور به مشهد با سرمايه‌گذاران منعقد و ساخت برخي از قطعات آن نيز آغاز شده است.
وي در ادامه تصريح كرد: قطعات مختلفي از پروژه‌هاي تهران تا بندر عباس، آزاد راه
شيراز - بوشهر، تهران- اهواز و بندر امام، مسير تهران به شمال، تهران - تبريز و تبريز تا بازرگان،
 تهران - همدان، كرمانشاه و ايلام در حال ساخت است. مير شفيع اظهار داشت: قرارداد ساخت كريدور آزادراه ۸۰۰ كيلومتري بندرعباس، نطنز، قم، سلفچگان، ساوه، بوئين‌زهرا، قزوين با كنسرسيومي متشكل از سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي منعقد شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار