کد خبر: 852447
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
مردي كه متهم است به مدت دو سال به حساب پدرزنش دستبرد مي‌زد به دام پليس فتا استان فارس افتاد.
سرهنگ حبيب‌الله رجبلي‌، رئيس پليس فتا استان فارس توضيح داد: چند روز قبل مردي سالخورده با مراجعه به پليس فتا گفت كه از دو‌سال پيش مبالغي را به صورت ماهانه در يكي از حساب‌هايم براي پس‌انداز ذخيره مي‌كردم تا اينكه چند روز پيش تصميم گرفتم از پس‌اندازم استفاده كرده و يك خودرو بخرم. هنگامي كه از دستگاه خودپرداز موجودي حساب بانكي‌ام را چك كردم متوجه شدم از حسابم مبلغي كسر شده است. براي اطمينان به بانك رفتم و درخواست پرينت حساب خود را كردم كه با تعجب متوجه شدم حدود دو‌سال به صورت متوالي از حسابم كارت شارژ‌هاي 5 و 10 هزار توماني تلفن همراه خريداري شده است در صورتي كه بنده تا به حال با حساب پس‌انداز خود هيچ‌گونه كارت شارژي خريداري نكرده بودم. زماني كه مبالغ را حساب كردم دريافتم در طول دو سال مبلغي در حدود 3‌ميليون تومان از حسابم كارت شارژ خريداري شده است.
وي افزود: پرونده در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت و پس از اقدامات فني مشخص شد تمامي كارت شارژها توسط داماد خانواده خريداري شده است.
 
 وي ادامه داد: پس از احضار متهم و روئيت ادله جرم، داماد خائن به جرمش خود اعتراف و اقرار كرد كه حدود دو‌سال پيش جهت پرداخت اينترنتي قبوض آب و برق منزل خود به رمز اينترنتي احتياج پيدا كردم كه با مراجعه به پدر خانمم مبلغ قبوض را به صورت دستي به ايشان پرداخت كردم و ايشان نيز رمز دوم و ديگر مشخصات كارت بانكي‌اش را براي پرداخت قبوض در اختيار من گذاشت. پس از مدتي نياز به كارت شارژ پيدا كردم و شيطان مرا وسوسه كرد و با حساب بانكي پدرزنم كه اطلاعاتش را از قبل در اختيار داشتم كارت شارژ خريداري كردم. زماني كه براي اولين‌بار خريد را انجام دادم و متوجه شدم كه پدر همسرم از دستبرد من به حساب بانكي‌اش مطلع نشده است شروع به خريد كارت شارژ براي خود و خانواده و دوستانم كردم.
 رئيس پليس فتا فارس در خصوص امنيت حساب‌هاي بانكي و جلوگيري از برداشت‌هاي غير‌مجاز تأكيد كرد: به هيچ عنوان كارت بانكي و اطلاعات حساب بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار