کد خبر: 852419
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
سخنگوي سپاه اقدام مشكوك كانال تلگرامي يكي از روزنامه‌ها (ايران) در انتشار يك پيام انتخاباتي جعلي به نام فرمانده نيروي قدس سپاه را تكذيب كرد.
سخنگوي سپاه اقدام مشكوك كانال تلگرامي يكي از روزنامه‌ها (ايران) در انتشار يك پيام انتخاباتي جعلي به نام فرمانده نيروي قدس سپاه را تكذيب كرد.
به گزارش سپاه‌نيوز، در پي اقدام مشكوك كانال تلگرامي يكي از روزنامه‌ها (ايران) در انتشار يك پيام انتخاباتي جعلي به نام سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف در گفت‌وگويي اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيش از اين مواضع خود در قبال انتخابات و به ويژه استفاده از نام فرماندهان، به خصوص سردار سليماني را اعلام كرده و اكنون نيز همان موضع برقرار است. وي با محفوظ دانستن حق پيگرد موضوع از مراجع قانوني براي سپاه تصريح كرد: بنا بر روش هميشگي سپاه پاسداران، هرگونه موضع‌گيري‌هايي از اين دست توسط فرماندهان در موارد مختلف، از طريق روابط عمومي يا سخنگوي سپاه اعلام شده و غير از آن هر مطلبي فاقد ارزش است و به شدت تكذيب مي‌شود. بنا به اين گزارش، در اين پيام جعلي كه در آخرين ساعات منتهي به رأي‌گيري انتخابات در كانال تلگرامي «روزنامه ايران» منتشر شده است، با شيطنت شعار انتخاباتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري گنجانده شده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
همه تکذیب کردند الا خود قاسم سلیمانی . به نظر میرسه این خبر راست بوده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار