کد خبر: 852374
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
تعجب و اشتیاق گردشگران خارجی وتوریست ها از حضور باشکوه مردم در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام بسیارجالب است و این صحنه پور شورمرتب مورد تصویر برداری گردشگران قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان، صبح امروز رأی‌گیری در شعبه‌های مختلف استان اصفهان آغاز شد ودراولین ساعات رای گیری رسمی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستاها همزمان با سراسر کشور درصف‌های طولانی رأی‌گیری در شعبه‌های سیار و ثابت شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در استان اصفهان سه میلیون و 200 هزار نفر است که از این تعداد 76 هزار نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

پل تاریخی خواجو که همواره یکی از مراکزمفرح ودیدنی و پرتردد و شلوغ شهر اصفهان امروز یکی ازمحلهای رأی‌گیری شهراست، وپس از شروع رأی‌گیری با صفی از شرکت‌کنندگان در انتخابات مواجه شده است.

آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هم در اولین ساعات رأی‌گیری در مسجد آقاعلی بابا حضور یافت و با ایستادن در صف شرکت‌کنندگان در رأی گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار اصفهان هم با حضور در شعبه سیار پل خواجو در ساعات اولیه شروع رسمی انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار اصفهان گفت: من از همه 3 میلیون و 500 هزار نفرکه 71 درصد جمعیت واجدین شرایط استان اصفهان را تشکیل می دهند امروز در رأی گیری شرکت خواهند کرد واز مردم خواهش کرد در لحظات اولیه و زودتر رأی خود را بدهند که در ساعات پایانی مجبور به تمدید ساعت رأی گیری نشوند.

مردم اصفهان نیز برای سرنوشت سازی 4سال آینده خود و رهای از فشار ومشکلات اقتصادی و ادامه اشتغال کارگران بیکار و فعال شدن کارخانه ها وکارگاهها در ساعات اولیه به پای صندوق های رای آمدند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان نیزبا حضور در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام، رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه اصفهان گفت: مردم به سفارش نیازی ندارند و راه خود را به خوبی پیدا کردند و باید با آرامش رأی خود را بدهند.

شرکت در 3 انتخابات پیش رو وظیفه دینی و اسلامی و ایرانی همه است مردم به سفارش نیازی ندارند و راه خود را به خوبی پیدا کردند

امام جمعه اصفهان گفت: شرکت در سه انتخابات پیش رو، ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس شورای اسلامی تفاوتی ندارد و وظیفه دینی و اسلامی و ایرانی همه است و نباید از هیچ‌کدام کوتاه آمد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است که به نظامشان و دخالت در سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند.

آیت الله مظاهری ریاست حوزه علمیه اصفهان در همان ساعات نخستین انتخابات رأی خود را به صندوق انداختند.

مردم با هر سلیقه و تفکری برای مشارکت در سرنوشت خود و با هر سن و جنسیتی برای حفظ و حراست از امنیت کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند تا خودشان برای اداره امور سرزمینشان تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام صالحیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان هم با حضور در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام و ایستادن در صف رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

شهردار اصفهان هم تنها ساعاتی پس از آغاز رأی گیری با حضور در شعبه سیار میدان امام همراه با معاونین و شهرداران مناطق مختلف اصفهان در صف ایستاد و پس از آن رأی خود را به صندوق انداختد.

سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان هم در همان ساعات اولیه صبح با حضور در میدان امام رأی خود را به صندوق انداخت و شناسنامه خود را که پر از مهرهای شرکت در انتخابات بود به خبرنگاران نشان داد.

انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است و مردم با بررسی و مشورت به فرد اصلح رأی می دهند

تعجب و اشتیاق گردشگران خارجی وتوریست ها از حضور باشکوه مردم در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام بسیارجالب است و این صحنه پور شورمرتب مورد تصویر برداری گردشگران قرار گرفته است .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار