کد خبر: 852372
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد
سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر لزوم رعایت نظم و قانون در شعب اخذ رای گفت: برای حفاظت از صندوق‌ها و تامین امنیت انتخابات ۳۷۰۰ نیرو به کارگیری شده است

فرمانده نیروی انتظامی ایلام در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگ ، تاریخی و شکوهمندی است.

وی گفت: نیروی انتظامی مسؤولیت قانونی تامین امنیت و آرامش انتخابات را بر عهده دارد و در این راستا تمهیدات خوبی اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی با هماهنگی سایر دستگاه‌های امنیتی ، نظامی و قضایی از همه ظرفیت‌های موجود برای حفظ آرامش در انتخابات استفاده می‌کنند و در حال حاضر بستری را فراهم کرده‌ایم که مردم با آسودگی خاطر رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴۰ صندوق در سطح استان و ظیفه اخذ آرای مردم را برعهده دارند گفت: برای محافظت از صندوق‌ها و تامین امنیت انتخابات در استان سه هزار و ۷۰۰ نیرو به کارگیری شده است.

یاری در پایان با تاکید بر رعایت نظم و قانون از مردم خواست در صورتی که رای خود را به صندوق‌ها ریختند شعبه اخذ رای را ترک کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر