کد خبر: 852355
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
با همکاری مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن رادیوتراپی انکولوژی ایران؛
کنفرانس علمی چالش های درمانی در سرطان پستان متاستاتیک به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

این کنفرانس پنجشنبه چهارم خرداد در تالار امام خمینی(ره) بیمارستان امید ویژه گروه های هدف رادیوتراپی و انکولوژی، جراحی، رادیولوژی، پاتولوژی، پزشکی اجتماعی و پزشکی عمومی برگزار می شود.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در صورت تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه و غیر مهاجم تا ۹۹درصد امکان درمان و بهبودی کامل بیمار وجود دارد .

مرگ و مير سرطان سینه با تشخيص زودرس آن ارتباط مستقيم دارد و هر چه سرطان در مراحل اوليه تشخيص داده شود، شانس بهبودي كامل بيمار افزايش مي يابد.

درگيري غدد لنفاوي زير بغل و همچنين اندازه تومور دو عامل مهم در سير درمان سرطان سینه است و این در حالی است که ۶۰ تا ۷۰ درصد افراد مبتلا به سرطان سینه در ايران زمانی مراجعه مي كنند كه اندازه تومور بيشتر از دو سانتيمتر شده و همچنين غدد لنفاوي زير بغل را درگير كرده است.

سرطان سینه یکی از سرطانهای شایع در میان زنان به شمار می رود و سن مبتلایان به این سرطان در زمان تشخیص ۴۸ سال است.

ارائه برنامه هاي جامع غربالگري سرطان سینه ازطريق سيستم هاي بهداشتي و درماني، نقش مهمي در درمان بهتر و موثرتر سرطان دارد و معاينه سینه از سنين ۲۰ سالگي توسط خود فرد و معاينه توسط پزشك در هر سال يكبار، ماموگرافي سالانه در سنين بالاتر از ۴۰ سالگي از جمله راهكارهاي مهم كنترل و تشخيص زودرس سرطان پستان به شمار می رود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار