کد خبر: 852345
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل سازمان زیباسازی تبریز در برنامه زنده تلویزیونی تبریزیم حضور و از افزایش چشم گیر فضای تبلیغاتی انتخاباتی نسبت به سال های گذشته خبر داد.
دکتر خلیلی در برنامه ی تبریزیم حضور و به تشریح اقدامات و فعالیت های مختلف سازمان زیباسازی به خصوص در ایام انتخابات پرداخت. 
دکتر خلیلی از دو برابر نمودن فضای تبلیغاتی انتخابات نسبت به سالهای گذشته خبر داد و گفت عملکرد این سازمان در موضوع انتخابات الگوی کلانشهرهای دیگر می باشد.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو تبریز را شهر موزه ها نامید و از اعطای افتخاری دیگر در این موضوع به تبریز طی روزهای آینده خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت : در تیر ماه امسال اجلاس جهانی صنایع دستی در تبریز برگزار می شود و با برقراری پرواز مستقیم تبریز هامبورگ جایگاه تبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 در سطح بین المللی بهبود خواهد یافت. 
وی در بخش پایانی سخنان خود از ساماندهی، بهسازی و مرمت جداره های بناهای تاریخی مهم تبریز از قبیل درب گرجیلر، داش مغازه لر ، خیابان تربیت ، بافت تاریخی خیابان امام در آستانه سال 2018خبر داد و  گفت با اتمام طرح پیاده راه خیابان جمهوری ، شبکه ی پیاده راههای تبریز به یکی از زیباترین مجموعه های گردشگری شهری تبدیل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر