کد خبر: 852279
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
نامزد جايزه صلح نوبل:
نامزد جايزه صلح نوبل تصريح كرد كه سند آموزشي 2030 يونسكو به دنبال تبديل كودكان جهان به بردگاني مطيع است.
به گزارش فارس، «رابرت ديويد استيل» نامزد جايزه صلح نوبل در مقاله‌اي كه در بخش انگليسي پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري منتشر شد تصريح كرد كه سند آموزشي 2030 يونسكو نادرست است زيرا به اين نكته نپرداخته است كه تا زماني كه بانك‌هاي مركزي تحت كنترل قدرت‌هاي استكباري باشد تا زماني كه ثروت‌ متمركز و نظام قانوني داشته باشيم كه به هزينه ناديده گرفتن 99 درصد، از جمعيت يك درصدي محافظت مي‌كند، هيچ مقدار آموزش به هرشكلي كه باشد، مفيد يا رهايي بخش نيست.
 
وي ادامه داد، آموزشي كه غرب آن را طراحي كرده، ابزاري براي بردگي است. اين نوع آموزش به گونه‌اي طراحي شده است كه به افراد مي‌آموزد بردگاني مطيع باشند و به طور همزمان تمامي اشكال خلاقيت و اصالت را از بين مي‌برد. در اين گزارش آمده است كه سازمان ملل يك ابزار نادرست و ناكارآمد «دولت عميق» است. دولت عميق واژه‌اي است كه قدرت مالي درنده غرب به نمايندگي قدرت‌هاي استكباري را توصيف مي‌كند كه دولت‌ها را سرنگون مي‌كنند و در رسانه‌ها دست مي‌برند و از سازمان‌هاي اطلاعاتي محرمانه براي انجام جنايت عليه بشريت از جمله تغيير نظام، ترور از طريق پهپاد و شكنجه بهره‌برداري مي‌كنند. وي ادامه داد، سازمان ملل همچون اتحاديه اروپا و سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) به شدت دروغگو و ناكارآمد هستند. در حالي كه بسياري از نمايندگان اين سازمان‌ها افراد بسيار خوبي هستند كه بهترين نيات را دارند اما حقيقت اين است تا زماني كه بانك‌هاي مركزي در اختيار قدرت‌هاي استكباري باشد كه بر جهان حكمراني مي‌كنند و توسط آنها كنترل شود، وظيفه هر شهروند است كه با مطرح كردن درخواست ملي شدن تمامي بانك‌هاي مركزي و اصلاحات انتخاباتي براي پايان دادن به فساد و اسراف‌كاري در دولت، با دولت عميق مخالفت كنند.
 
اين گزارش ادامه مي‌دهد، سازمان آموزشي، علمي و فرهنگي ملل متحد (يونسكو) عنصر نادرست و ناكارآمد سازمان ملل است سازماني است كه در مقابل دبيركل سازمان ملل پاسخگو نيست و دبيركل سازمان ملل هيچ كنترلي بر سازمان‌هاي خاص ندارد و يونسكو سازماني است كه به هيچ وجه علاقه‌اي به خدمت به عموم مردم ندارد و تنها در خدمت حاميان مالي ثروتمند خود است. نامزد جايزه صلح نوبل به سند آموزشي 2030 يونسكو اشاره كرد و گفت كه اين سند فقط يك ابزار براي رويكرد جهاني‌سازي است كه به دنبال سرنگوني ملت‌ها و مردم با دستوركار فاشيستي كه در راستاي منافع قدرت‌هاي استكباري است، مي‌باشد.
 
وي ادامه داد كه نظام آموزشي كه غرب طراحي كرده، ابزار بردگي است. اين نظام آموزشي به افراد برده مطيع بودن را آموزش مي‌دهد و در عين حال تمامي اشكال خلاقيت و اصالت را از بين مي‌برد. بر اساس اين گزارش، مدل اقتصاد غرب بر رشد اصراف‌كاري، فساد و تمركز بر ثروتمندان است. مدل اقتصاد غرب به جنگ به‌عنوان مركز سود و به مردم به عنوان محصولاتي كه برداشت مي‌شود، برخورد مي‌شود. نامزد جايزه صلح نوبل تصريح كرد هرگونه پيشنهادات آموزشي كه مدل اقتصاد غرب را به چالش نكشد، ذاتاً نادرست و ناكارآمد است. وي سپس توصيه كرد، ما به يك الگوي جايگزين و يك الگوي اقتصادي، اطلاعاتي و مهندسي پساغربي نياز داريم كه طبق آن، جهان، تحت كنترل جمعيت يك درصدي نباشد و هم حاكميت ملي در تمامي جوانب و مركزيت عموم مردم به عنوان پايه و اساس فضيلت مدني و اقتصاد ملي احيا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار