کد خبر: 852130
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مشاورعالی ستاد های انتخابات حجت الاسلام رئیسی کشور :
ووجود بیش از 25 میلیون بسیجی یعنی کسانی که احساس تکلیف کردند و در برهه های حساس پای انقلاب ایستاده اند آتش های خاکستر هستند و نمی گذارند انقلاب اسلامی دست نا اهلان بیفتد .

مشاورعالی ستاد های انتخابات حجت الاسلام رئیسی کشوربا اعلام این مطلب که بسیج در وسط میدان است تا ارزشهای انقلاب اسلامی حفظ باشد بیان نمود : انقلاب اسلامی ایران به بسیجیان احساس دلسوزی و دغدغه‌مندی داده است  ووجود بیش از 25 میلیون بسیجی یعنی کسانی که احساس تکلیف کردند و در برهه های حساس پای انقلالب ایستاده اند آتش هایلای خاکستر هستند و نمی گذارند انقلاب اسلامی دست نا اهلان بیفتد .

علی امیری با اشاره به این‌که درعرصه‌ ها ی مختلف مردم نقش اساسی داشتند ،پیروزی و موفقیت داشتیم، گفت: مردم در مقابله با تهدیدات داخلی، در جنگ هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف ایستادگی کردند و این  ایستادگی و مقاومت مردم در هر شرایطی نتیجه داده اما متاسفانه دولت تدبیر و امید از فتنه 88 درس عبرت نگرفته ودوباره موضوع رنگ را در انتخابات مطرح ودوگانگی را در کشور راه انداخته است . 

وی گفت :ما در شرایط کنونی با دو تهدید  جدی در حوزه فرهنگ و اقتصاد مواجه هستیم دو تهدیدی که رهبر معظم انقلاب    دغه دغه آن را دارند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد : در حوزه فرهنگ از این جهت  که ما با نسل جوان انقلاب روبرو هستیم، نسلی که امام  و جنگ و انقلاب را ندیده است اما اگر درست توجیه شوند انقلاب پیش روندگی خود را خواهد داشت ودومین تهدید در حوزه اقتصاد است که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، باید با کمک 4 میلیون نیروی انسانی تحصیل کرده و بازار 70 میلیونی و اقتصادی که پشتوانه علمی داشته باشد، این تهدید را از بین برد.

مشاورعالی ستاد های انتخابات حجت الاسلام رئیسی  کشور: گفت: بسیج امروز فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه فرهنگی، فضای مجازی و رسانه دارد و همه اینها نشان می‌دهد که بسیج تا چه حد آماده است.

امیری افزود: امروز جهان استکبار از شرق تا غرب عالم در حال جنگ و خونریزی بوده و ظلم و ستم در حق مردم  روا داشته است  وجهان در برهه کنونی به نهایت  خستگی خود رسیده است. اما الحمدلله کشور ایران در ظله سایه رهبری در امنیت است وما نباید بگذاریم عده ایی بابی تدبیری این امنیت را مخدوش نمایند.


مشاورعالی ستاد های انتخابات حجت الاسلام رئیسی کشور گفت : جهان استکبار تجاوزات بی‌حد و حصر خود را در سراسر جهان رواج داده است تا بتواند بدین وسیله در سایه زور، حاکمیت پلید و منحوس خود را بر جهان ادامه دهد. محمدی افزود: آمریکا امروز با کشتار مسلمانان در سراسر جهان تلاش می‌کند تا بتواند سیطره خود را بر دنیای کنونی حفظ کنئ ومی خواهدبا مهر چینی وتضعیف انقلاب نظام  مارا مانند سایر کشورها به زوال بکشد .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر