کد خبر: 852102
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
از آغاز نهضت اسلامی تاکنون حضور مردم در انتخابات گذشته و صحنه‌های حساس نظام، برگ زرینی از همدلی و همزبانی مردم در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مناظره های انتخاباتی و بیان اینکه استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح و پرهیز از بد اخلاقی از جمله ویژگی های انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم بهترین قاضی هستند و تفاوت صداقت و کرامت را با دغل‌کاری های تبلیغاتی تشخیص می‌دهند.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی گفت: مردم همیشه بهترین قاضی برای عملکردهای مسئولان هستند و برای انتخابات پیش رو به یقین به خوبی صداقت را از دغل‌کاری های تبلیغاتی تشخیص می‌دهند.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه در شرایط فعلی که جامعه دچار بحران اقتصادی و به ویژه بیکاری و معیشت است، رویکرد و برنامه‌هایی که از دل برآید به عمل نزدیکتر خواهد بود و ملت ایران هم، با درایت و هوشمندی فرد اصلح را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های اصلح از نظر رهبر معظم انقلاب گفت: نامزد اصلح کسی است که علاوه بر داشتن ویژگی های فردی همچون پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب، صداقت و راستگویی، استکبارستیزی، شجاعت، ساده زیستی و پرهیز از تجمّل گرایی، امانتداری و پاکدامنی، ایمان به توانایی ها و نظرات مردم و خود را خدمتگزار ملت دیده اند.

وی ادامه داد: همچنین ویژگی‌های کاری همچون خستگی‌ناپذیری، همت جهادی، کارآمدی برای مدیریت اجرایی کشور، بصیرت و هوشمندی، درک نیازهای جامعه، گام برداشتن در جهت آرمان ها و پیشرفت کشور، التزام به قانون بسیار مهم است، همچنین فرد اصلح اهل اجرای عدالت بوده و در امور کشور نگاهش به بیرون مرزها نخواهد بود.

اروجی افزود: از آغاز نهضت اسلامی تاکنون حضور مردم در انتخابات گذشته و صحنه‌های حساس نظام، برگ زرینی از همدلی و همزبانی مردم در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است و بی شک حضور آگاهانه و با شور و نشاط در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده اسلام و نظام را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که نزدیک به چهل سال پیش ندای خمینی کبیر (ره) را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان، رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند و همگان می دانند که امروز نیز نتیجه‌ تدبیر و اندیشه‌ بلند رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج قله‌های افتخار قرار دارد و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری به یأس مبدل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رأی را، تجلّی یأس و ناامیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده‌ی وصف‌ناپذیر ملت ایران و همچنین امنیت‌آور برای کشور دانست و تاکید کرد: ملت ایران و مردم شهید پرور استان اصفهان همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشأن و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم به سوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان سخنان خود گفت: مردم استان اصفهان با عنایت خداوند متعال و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت با حضوری پرشور و حماسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی بار دیگر اقتدار و عزّت جمهوری اسلامی ایران و خواری و زبونی دشمنان اسلام را رقم خواهند زد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر