کد خبر: 852094
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
شهردار اصفهان:
پروژه های عمرانی با بالاترین سطوح فنی ، با کیفیت بالا و کوتاهترین زمان به اجرا درآمده به طوری که روند پیشرفت پروژه ها نیز در آمارگیری های همه ساله، رو به رشد بوده

شهردار اصفهان  در جمع مدیران و معاونین شهری بابیان اینکه مدیران و معاونین عمران شهری طلایه داران جبهه آبادانی شهر اصفهان هستند اظهار داشت : شهرداری اصفهان شبانه روزی برای اجرای پروژه ها تلاش می کند تا اعتماد و مشارکت شهروندان را جلب کنند واین تلاش سخت مرهون زحمات کارکنان شهرداری در حوزه های مختلف به خصوص مدیران ومعاونین است

مهدی جمالی نژاد با اشاره به اینکه  پروژه های زیر ساختی ،عمرانی ، خدماتی، ترافیکی و... باعث اعتماد شهروندان به شهرداری شده است، افزود:پروژه های عمرانی با بالاترین سطوح فنی ، با کیفیت بالا و کوتاهترین زمان به اجرا درآمده به طوری که روند پیشرفت پروژه ها نیز در آمارگیری های همه ساله، رو به رشد بوده و پیشرفت ۲۵ درصدی نسبت به سال های قبل خود داشته است.

وی  با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهر اصفهان محقق شده است، تصریح کرد: خوشبختانه سرعت عملیات اجرایی باعث خشنودی شهروندان شده بود.

جمالی نژاد اذعان داشت: پروژه های شهری به صورت 2 شیفته و 3 شیفته در حال پیشرفت هستند و حوزه عمران شهری فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و انتخاباتی در حال بررسی پروژه های عمرانی است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت چشمگیرعملیات عمرانی پروژه های بزرگ شهری همچون پردیس هنر پارک آبشار، مجموعه پل ها و میدان استقلال، نمایشگاه بین امللی اصفهان ، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی و مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای(مدظله العالی)، پارک پردیس شرق، تعریض پل فلزی، خیابان و پارکینگ آیت الله خراسانی گفت: پروژه های ریز و محله محوری نیز در دستورکار مسوولین عمران شهری است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: صیانت از بودجه شهرداری اصفهان که شهروندان اصفهانی مشارکت دارند وظیفه همه مسوولان به وپژه مدیران و معاونین عمرانی می باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار